تلاش بنیاد امید ایرانیان اجماع جریانی همسو برای انتخابات است

تلاش بنیاد امید ایرانیان اجماع جریانی همسو برای انتخابات است

خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: بنیاد ایرانیان تلاش می‌کند تا جریانی همسو را برای انتخابات آینده به اجماع برساند.

محمد رضا عارف در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، با اشاره به هدف خود از سفر به این شهر اظهار کرد: هدف اصلی بنده برای سفر به مشهد مقدس، زیارت حرم امام رضا(ع) است.

وی بیان کرد: همچنین در این سفر، دیداری با دانشگاهیان دارم و نخستین دفتر بنیاد امید ایرانیان نیز در مشهد مقدس افتتاح می‌شود.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا بنیاد امید ایرانیان فعالیت‌های حزبی و انتخاباتی دارد، خاطرنشان کرد: ببینید همه نهادهای مردمی و تشکل‌های مردم نهاد چه از نوع سیاسی و غیرسیاسی، در راستای فعال شدن مردم در انتخابات باید مشارکت کنند.

عارف افزود: بنیاد امید ایرانیان نیز قطعا در این زمینه فعالیت می‌کند، البته این سازمان حزبی نبوده و راهبردی کار می‌کند و در حد توان مردم را تشویق می‌کند تا جریانی همسو را به وجود آورده و به اجماع برسانند.

وی گفت: بنیاد امید ایرانیان تلاش می‌کند تا جریانی همسو را به اجماع برساند و با یک لیست مردم را با خودمان داشته باشیم، قطعا بر روی مسائل راهبردی تاکید داشته و کار می‌کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon