احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی تامین اجتماعی در مهاباد

احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی تامین اجتماعی در مهاباد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی تامین اجتماعی در این شهر خبر داد.

عثمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: تامین نیازهای قشر آسیب پذیر جامعه از اولویت هاست و این امر در حوزه سلامت نیز بیشتر از هر بخش دیگری نیازمند توجه است.

وی گفت: در حال حاضر 93 هزار نفر از مردم شهر مهاباد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این آمار نوید بخش احداث بیمارستان 32 تخته خوابی تامین اجتماعی در این شهر است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه اندازی این بیمارستان از مواردی است که وزیر کار دولت پیشین راه اندازی این بیمارستان را از نیازهای ضروری حوزه سلامت در مهاباد عنوان کردند و زمینی در انتهای کوی زیبا واقع در شهرک فجر مهاباد بدین منظور تعیین شده است.

احمدی به راه اندازی دانشکده پیرا پزشکی در مهاباد اشاره کرد و افزود: مجوز راه اندازی این دانشکده را در مهاباد در دوره وزیر بهداشت کنونی دریافت کردیم که این پروژه از مصوبات سال 1388 است.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که برای دانشجویان این شهر برای تحصیل در رشته های پیرا پزشکی به وجود آمد مکلف به پیگیری این مصوبه شدیم.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح مطالعاتی این پروژه به اتمام رسیده و به امید خدا در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon