متاسفم؛ دولت صدای منتقدان را برنمی‌تابد


متاسفم؛ دولت صدای منتقدان را برنمی‌تابد

خبرگزاری تسنیم: دفتر سیدمحمود نبویان در واکنش به لغو سخنرانی وی در دانشگاه علامه اعلام کرد: از اینکه دولت محترم با وجود تاکید بر آزادی نقد، صدای منتقدان را برنمی‌تابد، متاسف هستیم.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، روزنامه آرمان در ستون شنیده‌های امروز چهارشنبه خود نوشت:

کنایه مهدوی کنی به احمدی‌نژاد

شنیده شد که در جریان دیدار اخیر محمود احمدی‌نژاد با آیت ا... مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری با کنایه به احمدی‌نژاد می‌گوید: «قبلا کمتر پیش ما می‌آمدی اما اخیرا بیشتر به ما سر می‌زنی!» احمدی‌نژاد هم در پاسخ گفته است: «شما از یاران امام زمان (عج) هستید!» جهان نیوز نوشت؛ آخرین ملاقات احمدی‌نژاد با آیت‌ا... مهدوی در مجلس ختم آیت‌ا... ابطحی (دایی حجت‌الاسلام میرلوحی) بوده است. احمدی‌نژاد اخیرا حضور خود را در محافل مذهبی از جمله اردوی راهیان نور، نماز جمعه و هیات‌های مذهبی از سر گرفته است.

صفحه من را ببندید!

شنیده شد که نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: من همه نظرات خود را در رابطه با تمامی مسائل در جلسه علنی مجلس بیان می‌کنم و هیچگونه سایت یا صفحه شخصی در هیچ جایی ندارم. نادر قاضی‌پور افزود: اگر دوستان محبت می‌کنند به اسم من در فیس‌بوک و سایر سایت‌ها صفحه‌ای باز می‌کنند از آنها خواهش می‌کنم آن را تعطیل کنند.

واکنش نبویان به لغو سخنرانی‌اش

شنیده شد که دفتر سیدمحمود نبویان در واکنش به لغو سخنرانی وی در دانشگاه علامه اعلام کرد: از اینکه دولت محترم با وجود تاکید بر آزادی نقد، صدای منتقدان را برنمی‌تابد، متاسف هستیم. در بخشی از بیانیه دفتر این نماینده مجلس آمده است: واقعا از اینکه دولت محترم با وجود تاکید بر آزادی نقد، صدای منتقدان را بر نمی‌تابد، متاسف هستیم. به ملت شریف نیز اعلام می‌کنیم که نمایندگان ملت برای دفاع از حقوق آنان با فشارها دست از نقد منصفانه و روشنگری نخواهند کشید.

انتقال 6 تبعه ایرانی زندانی در تایلند به کشور

شنیده شد که سفیر ایران در بانکوک از انتقال 6 تبعه ایرانی در تایلند به کشور در طی هفته آینده خبر داد. حسین کمالیان سفیر ایران در بانکوک با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای توافقنامه انتقال محکومان بین ایران و پادشاهی تایلند، کلیه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای انتقال 6 نفر از اتباع ایرانی محبوس در زندان‌های تایلند به کشورمان انجام شده و این افراد طی هفته آینده به تهران منتقل خواهند شد تا ادامه محکومیت خود را در زندان‌های داخل کشور سپری کنند. وی اضافه کرد: بر اساس پیگیر‌های به عمل آمده از سوی سفارت ایران در بانکوک با مقامات ذیربط تایلند، با انتقال تعداد دیگری از ایرانیان زندانی از ایران به بانکوک موافقت شده که پس از طی مراحل قانونی و اداری این افراد نیز به زودی به ایران منتقل خواهند شد. در حال حاضر بیش از 170 ایرانی در زندان‌های تایلند به سر می‌برند.

قلعه نویی به آمریکا می‌رود؟

شنیده شد که این روزها شایعات زیادی درباره ماندن یا رفتن امیر قلعه نویی از استقلال به گوش می‌رسد و هنوز مشخص نیست سرنوشت ژنرال در استقلال چه خواهد شد. امیر قلعه نویی با توجه به جدایی یک سری از بازیکنان در میانه راه تقریباً با دست خالی لیگ را به پایان برد. این روزها حتی شایعه مهاجرت امیر قلعه نویی به آمریکا نیز شنیده می‌شود. آریانوشت؛ اگر بحث‌هایی که این روزها درباره جدایی ژنرال از استقلال و رفتن وی به آمریکا مطرح می‌شود را یک سو بگذاریم، شایعاتی که این روزها در اصفهان و میان ذوب‌آهنی‌ها دهان به دهان می‌شود، در نوع خود قابل توجه است. ذوب ‌آهنی‌ها به‌شدت اصرار دارند که برای فصل آینده امیر قلعه نویی را روی نیمکت این تیم می‌نشانند. به ویژه که سعد محمدی، مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن هم از زمان حضور در شرکت صنایع ملی مس ایران با قلعه نویی رابطه خوبی دارد و امیدوار است بتواند او را برای حضور در ذوب‌آهن متقاعد کند.

مطهری به فراکسیون اعتدال نمی‌رود

شنیده شد که عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: برای عضویت در فراکسیون اعتدال در مجلس به بنده نیز پیشنهاد شده است اما فعلا اینکه آیا تشکیل چنین فراکسیونی به مصلحت است یا نه در حال بررسی است. موید حسینی صدر با تاکید براین مطلب که تا حالا صحبت از عضویت 30تا40نماینده درفراکسیون اعتدال مطرح است، گفت: البته بنده هنوز برای عضویت در این فراکسیون تصمیم نگرفته‌ام. این نماینده مجلس درباره نام فراکسیون جدید گفت: باید ببینیم دوستان برای تشکیل این فراکسیون به چه تصمیمی می‌رسند چراکه هنوز مشخص نیست و بنده در جریان تصمیم‌گیری‌ها نیستم. وی حضور علی مطهری در فراکسیون اعتدال را رد کرد و گفت: هرچند بنده اطلاع دقیقی ندارم که چه کسانی در راس این فراکسیون هستند اما ظاهرا آقای مطهری در این فراکسیون حضور ندارند.

20 اردیبهشت، دادگاه تاج‌زاده

شنیده شد که قرار است که معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات 20 اردیبهشت در دادگاه انقلاب محاکمه شود. ایلنا نوشت؛ امیر حسین آبادی وکیل مصطفی تاج‌زاده درباره تاریخ جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: ‌طبق اخطاریه‌ای که ارسال شده است، ‌این پرونده در تاریخ 20 اردیبهشت ماه رسیدگی خواهد شد. امیرآبادی درباره اتهام تاج‌زاده نیز افزود: هنوز از اتهام موکلم بطور دقیق اطلاعی ندارم و در برگه اخطاریه نیز اتهام موکلم مشخص نیست.

پوستر نخودی جمع شد

شنیده شد که پوستر فیلم سینمایی «نخودی» که به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده، بیانگر اشکالات عمده‌ای بود که در زمینه تبلیغات فیلم‌های عرضه شده در شبکه نمایش خانگی دیده می‌شود؛ تصویر صابر ابر بر پوستر این فیلم که این روزها در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها در دسترس است، اعتراض این بازیگر و تهیه‌کننده فیلم را به همراه داشته است، کار تا جایی پیش رفت که پوسترهای این فیلم از فروشگاه‌ها جمع‌آوری شد.

 

شعارهای دانشجویان در دانشگاه امیر کبیر

شنیده شد که روز دوشنبه حضور سعیدجلیلی در دانشگاه امیرکبیر فضای این دانشگاه را سیاسی کرد. مهر نوشت؛ با ورود وی به سالن مراسم، دانشجویان فریاد «صل‌علی محمد؛ یاور رهبر آمد» سر دادند که همزمان با این شعار دسته دیگری از دانشجویان در سالن فریاد «روحانی روحانی حمایتت می‌کنیم» و «سلام بر خاتمی درود بر روحانی» را فریاد می‌زدند. سپس دانشجویان برگزار‌کننده مراسم فریاد «حرف ما یک کلام؛ مقاومت والسلام» و همچنین همزمان با حضور فریدون عباسی بالای سن تعدادی از دانشجویان حاضر در سالن فریاد «روحانی روحانی؛ حمایتت می‌کنیم» سر دادند.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon