کشور در شرایط یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار دارد


کشور در شرایط یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار دارد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حال جنگ هستیم، یک جنگ تمام عیار فرهنگی و هنوز جنگ و فرهنگ بسیجی به پایان نرسیده است.

بهروز اثباتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار کرد: جنگ فیزیکی ما به پایان رسیده، اما در حال جنگی به مراتب حساس‌تر هستیم که همان جنگ فرهنگی است و دشمن برای این جنگ تمام عیار چیزی کم نگذاشته است.

وی به انتظار مقام معظم رهبری از هنرمندان اشاره کرد و افزود: ایشان انتظار دارند هنرمندان کشور مردم را از شرایط حساس جامعه آگاه کنند و دشمن شناسی را که از ویژگی‌های یک مسلمان و یک بسیجی است به مردم گوشزد کنند.

اثباتی تصریح کرد: پویاترین و تواناترین حرکت مردمی، بسیج و بسیج هنرمندان است که بنا به گفته مقام معظم رهبری ظرفیت بنیادین حل مسائل و فرهنگ در میان مردم است و هنری برانگیزاننده‌ است که از جنس مردم باشد و اتفاقاً بسیجی از جنس مردم است.

سردار اثباتی تصریح کرد: برای غلبه به تهاجمات فرهنگی دشمنان که ریشه‌های اعتقادی و بنیادی ما را نشانه رفته‌اند باید فرهنگ بسیجی در تمام امور مردم ساری و جاری شود تا دشمن با امکاناتی که دارد نتواند در فرهنگ غنی ما رسوخ کند که این با دشمن شناسی مردم از دشمن محقق می شود، زیرا تا دشمن را نشناسیم نمی توانیم با او سر شاخ شویم.

وی با تاکید بر اینکه شعار سال امسال از یک شاه کلید اساسی برخوردار است، خاطرنشان کرد: کلید اصلی در شعار سال امسال همان عزم ملی و مدیریت جهادی است که این بدان معناست که مقام معظم رهبری برای شعار سال راه حل هم رائه داده‌اند و باید از خود بپرسیم که نقش و جایگاه هنرمند بسیجی در این شعار کجاست.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon