ارسال ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس قزوین


ارسال 150 اثر به دبیرخانه جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس قزوین

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس از ارسال ۱۵۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان قزوین خبر داد.

روح‌اله شریفی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین،اظهار کرد: تاکنون 150 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان قزوین که در خرداد ماه امسال برگزار می شود، ارسال شده‌است.

وی 15 اردیبهشت ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان قزوین اعلان کرد و افزود: پیش بینی می کنیم که مراسم اختتامیه را پس از داوری آثار در 10 خرداد ماه برگزار کنیم.

شریفی تصریح کرد: سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در دو بخش خود نوشت و دیگر نوشت برکزار می شود و به نفرات اول تا سوم برگزیده هر بخش به صورت جداگانه جوایزی اهدا می شود.

وی بیان کرد: در بخش خود نوشت این جشنواره رزمندگان و خانواده‌های آنان خود قلم به دست می گیرند و خاطراتشان را به رشته تحریر درمی‌آورند و بخش دیگرنویس مربوط به نویسندگانی جوان، دانشجویان، خبرنگاران و نویسندگانی است که خاطرات رزمندگان را از صاحب خاطره دریافت و می‌نویسند.

شریفی خاطرنشان کرد: در بخش دیگر نوشت علاوه بر اینکه از برگزیدگان این بخش تجلیل می شود از صاحب خاطره نیز تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس همانند دو دوره پیشین آن چاپ و به بازار عرضه می‌شود، گفت: در دو دوره پیش بهترین آثار و خاطرات زمان جنگ مربوط به خاطراتی است که در شهر و برای مردم اتفاق افتاده‌است.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: این جشنواره یک جشنواره مردمی است و کیفیت آثار ارسالی برای شرکت در مرحله پایانی جشنواره برای بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس مهم است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon