اردیبهشت ماه؛ آغاز تصویربرداری «مدینه»

اردیبهشت ماه؛ آغاز تصویربرداری «مدینه»

خبرگزاری تسنیم: مجموعه تلویزیونی «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم از اواسط اردیبهشت ماه در شمال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، طبق روال هر سال، از چند ماه باقی مانده به آغاز ماه مبارک رمضان گمانه زنی‌های بسیاری در مورد این که چه سریال‌هایی در جدول پخش شبکه‌های مختلف تلویزیون قرار می‌گیرد وجود دارد.

در این میان شبکه یک سیما سریال «مدینه» را به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش از این شبکه در نظر گرفته است و طبق گفته مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما این مجموعه تلویزیونی درباره زن تراز جمهوری اسلامی و نماد مادر و قهرمان و شخصیت سازنده در کشور است که شخصیت زن ایرانی را به‌خوبی نمایش می‌دهد.

پیش‌تولید این مجموعه که تهیه‌کنندگی آن را زینب تقوایی بر عهده دارد در حال انجام است و تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و کار تصویربرداری آن آغاز می‌شود.

فیلمبرداری این سریال در تهران و شمال کشور انجام می‌شود و از اواسط اردیبهشت ماه کلید می‌خورد.

تا به امروز 10  قسمت از متن نوشته شده و کار نگارش آن ادامه دارد تا هفته دیگر بخش‌های دیگری از آن هم آماده می‌شود تا سریال برای ساخت و رسیدن به ماه رمضان آماده شود.

این مجموعه تلویزیونی که قرار است از ابتدای ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود، روایت زنی است که هم قهرمان است و هم ضد قهرمان. او مدینه نام دارد و دچار فراز و نشیب‌هایی می‌شود. این قصه کاملا زنانه است و ویژگی های خاص خود را دارد.

در این سریال بازیگرانی از جمله مهدی سلطانی، پریوش نظریه، مجید صالحی، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان و ... حضور دارند که پریوش نظریه نقش اصلی در این سریال را بر عهده دارد و بازی می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران