سفر هیئت آستاراخان به گیلان در اردیبهشت امسال


سفر هیئت آستاراخان به گیلان در اردیبهشت امسال

خبرگزاری تسنیم: شهردار رشت از سفر هیئت آستاراخان به گیلان در اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: خواهرخواندگی آستاراخان و رشت در این سفر محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدابراهیم خلیلی ظهر امروز در نشست با مدیران رسانه های گیلان، اظهار کرد: هیئت اقتصادی آستارا خان به گیلان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه شهردار، استاندار و وزاری آستاراخان  هفتم و هشتم اردیبهشت 93 به گیلان سفر می کنند، افزود: خواهرخواندگی آستاراخان و رشت در این سفر محقق می شود.

شهردار رشت با اشاره به دعوتنامه سفیر چین از شهردار رشت، گفت: سفیر چین برای خواهرخواندگی رشت و یکی از شهرهای چین اقداماتی را انجام داده است.

خلیلی با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت مکلف به دفاع از حقوق مردم هستند، گفت: شهرداری رشت، شورای اسلامی این شهر را مشاور امین خود می داند و همواره پاسخگوی مطالبات شورا است.

وی با تأکید بر اینکه عده ای فکر می کنند شهرداری شرکت سهامی خاص برای تأمین منافع آنان است، گفت: برخی به دنبال منافع شخصی خود در شهرداری رشت هستند ولی به نتیجه نمی رسند.

شهردار رشت با اشاره به اجرای پارک هفت هکتاری چمارسرای رشت, تصریح کرد: این پارک مکانی مناسب برای خانواده ها است که در مدت دوماه احداث می شود.

خلیلی با بیان اینکه  طرح ممیزی در رشت در حال اجرا است، گفت: این طرح در مدت شش تا 9 ماه در شهر رشت اجرایی می شود و به نوعی ارتقای درآمد پایدار برای رشت را در پی دارد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon