سند اقتصاد مقاومتی باید از سوی دولت اجرایی شود

سند اقتصاد مقاومتی باید از سوی دولت اجرایی شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سند اقتصاد مقاومتی یکی از کامل‌ترین اسناد تهیه شده در این زمینه است که باید اجرای آن مطالبه مردم از دولت باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محسن رضایی ظهر امروز در حاشیه همایش کشوری اقتصاد مقاومتی در مسیر پیشرفت درون زا در جمع خبرنگاران در ارتباط با دادخواستی که به دادستانی کل کشور داده شده و در آن از « م.ر» نام برده و اینکه آیا این فرد شما و یا معاون اول رئیس جمهور سابق است؟ اظهار کرد: اینکه عنوان شده این فرد بنده هستم از جوسازی‌های انجام شده است، در ارتباط با اینکه این فرد معاون اول رئیس جمهور سابق باشد نیز باید قوه قضائیه پاسخ دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار تسنیم در ارتباط با تبلیغاتی که از سوی دولت برای انصراف از یارانه انجام می‌شود, گفت: انصراف از یارانه شیوه‌ای است که دولت در پیش گرفته تا از این طریق یک سری از وجوه را آزاد کند.

رضایی با اشاره به تدوین سند اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: سند اقتصاد مقاومتی که در اواخر سال گذشته ابلاغ شده است حدود سه سال بر روی آن کار شده و نظر بسیاری از کارشناسان، دانشگاهیان، دولتمردان و اعضای مجلس شورای اسلامی در آن لحاظ و از تجارب سایر کشورها نیز استفاده شده است، این سند هم علمی است و هم در نوع خود از کاملترین اسنادی بوده  که در 100 سال اخیر در کشور تدوین شده است و مردم باید برای تحقق اجرای این سند مطالبه‌گر آن از دولتمردان باشند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon