«زندگی جای دیگری است» دیگر فیلم من نیست

«زندگی جای دیگری است» دیگر فیلم من نیست

خبرگزاری تسنیم: منوچهر هادی کارگردان «زندگی جای دیگری است» ضمن تکرار حرفهای چند ماه قبل خود مبنی بر اینکه دیگر تهیه کنندگی فیلم هایش را خودش برعهده میگیرد گفت: «زندگی جای دیگری است» دیگر فیلم من نیست.

  منوچهر هادی کارگردان فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم  نسبت به نحوه و زمان اکران فیلم «زندگی جای دیگری است» به شدت اعتراض کرد و اعلام کرد: «زندگی جای دیگری است» دیگر فیلم من نیست و شرایط بد اکران تمام زحماتی که برای این فیلم کشیده شده بود را از بین برد.

هادی با تأکید بر اینکه از زمان اکران فیلم‌اش به شدت ناراضی است، ادامه داد:ضمن احترامی که برای  تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری است» دارم باید بگویم که این فیلم در بدترین شرایط اکران نمایش داده می شود؛ در شرایطی که به مسابقات جام جهانی فوتبال نزدیک می‌شویم و چهار فیلم میلیاردی به طور همزمان روی پرده سینماها هستند.

هادی ضمن تکرار حرفهای چند ماه قبل خود مبنی بر اینکه دیگر تهیه کنندگی فیلم هایش را خودش انجام می‌دهد ادامه داد: من دیگر دوست ندارم در مورد این فیلم صحبت کنم و «زندگی جای دیگری است» دیگر فیلم من نیست و شرایط بد اکران تمام زحماتی که برای این فیلم کشیده شده بود و بازی درخشان بازیگران این فیلم را از بین برد.

«زندگی جای دیگری است» سومین فیلم بلند منوچهر هادی بعد از «قرنطینه» و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» است.

«زندگی جای دیگری است»  داستان مردی به نام داود، بهیار مجرب بیمارستان است که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می کند اما حالا مرگ به سراغ او آمده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران