نظارت بر بازارهای ایلام تشدید می‌شود


نظارت بر بازارهای ایلام تشدید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرماندار ایلام گفت: باید با مدیریت صحیح و درست در سطح بازار و با نظارت مستمر اجازه اخلال و بی نظمی و افزایش قیمت ها بدون نظر دستگاه های مرتبط به افراد سود جو ندهیم تا شاهد گرانی و تورم و نگرانی مردم نباشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عبدالصاحب نادری ظهر امروز در دومین جلسه تنظیم بازار ایلام با محوریت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار رسالت بسیار سنگینی در باره مهمترین مشکلات مردم در امور معیشت را برعهده دارد.

وی افزود: باید با مدیریت صحیح و درست و بموقع در سطح بازار و با نظارت مستمر اجازه اخلال و بی نظمی و افزایش قیمت ها بدون نظر دستگاه های مرتبط به افراد سود جو ندهیم تا شاهد گرانی و تورم و نگرانی مردم نباشیم.

معاون فرماندار ایلام تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار یکی از منظم ترین کار گروه های ما در سطح شهرستان است که به طور مستمر با نظارت بر بازار، مهمترین مشکلات مردم در امور معیشت را بررسی می کند.

وی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال مطرح شده و به عنوان نقشه راه برای مسئولان است برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گفت: برای ساختن و پیشرفت، توسعه و عمران کشور باید با عزم ملی و با مدیریت جهادی که مد نظرمقام معظم رهبری است با تکیه بر تولیدات داخلی و اصلاح الگوی مصرف و استفاده درست و بهینه از امکانات موجود،گام برداریم.

معاون امور عمرانی وبرنام ریزی فرمانداری ایلام به جلوگیری از فرافکنی و لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای ساماندهی و کنترل بازار در راستای رفاه حال شهروندان و جلب رضایت مردم تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه در روز های اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها هستیم با در نظر گرفتن خیر و صلاح مردم و بهبود وضعیت معیشتی شهروندان باید اقدامات همه جانبه برای کنترل تورم، عرضه مطلوب کالا و خدمات و رفع نیازهای مصرف کنندگان و عدم افزایش قیمت ها را در اولویت فعالیت مسئولان اجرایی و نظارتی و ذیربط قرار گرفته تا شاهد جوی آرام در سطح شهرستان باشیم.

وی گفت: ستاد تنظیم بازار رسالت بسیار سنگینی در باره  مهمترین مشکلات مردم در امور معیشت را برعهده داردو مسئولین شهرستانی هم باید نظارت بیشتری بر تنظیم بازار داشته باشند.

در این جلسه شوهانی معاون سازمان صنعت معدن وتجارت گزارشی از روند ادامه هدفمندی وعملکرد کمیته های نظارت بربازار تشریح کرد.

وی افزود: سازمان صنعت معدن وتجارت بصورت شبانه روز از طریق شماره تلفن 124 آماده دریافت شکایات مردمی برای رسیدگی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon