مردم اجازه دخالت صاحبان قدرت و ثروت در انتخابات مجلس را نمی‌دهند

مردم اجازه دخالت صاحبان قدرت و ثروت در انتخابات مجلس را نمی‌دهند

خبرگزاری تسنیم: نماینده و لی فقیه در بسیج گفت: مردم اجازه دخالت به صاحبان قدرت و ثروت را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ و حزب و گروهی نخواهند داد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع مسئولان و مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: این اجتماع به منظور زمینه‌سازی برای اجرای فرمایشات نوروزی امام خامنه‌ای برگزار شده است.

وی در این همایش به توجیه برنامه‌های این مجموعه در سال93 اشاره کرد و ادامه داد: آگاه سازی مسئولان نمایندگی بسیج نسبت به نگرانی‌ها و دغدغه‌های حضرت آقا و تبیین چگونگی رفع این نگرانی‌ها اصلی‌ترین هدف اجتماع مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج است.

نماینده ولی فقیه در بسیج همچنین برگزاری هشت کمیسیون تخصصی برای پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و اظهار داشت: هریک از این کمیسیون‌های تخصصی به شکل کارگروهی اداره شد و نتایج و دستاوردهای خوبی حاصل شد که به‌زودی جمع‌بندی و به کلیه نهادهای نمایندگی بسیج در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی در بخش دیگری از سخنان خود، پیرامون انتخابات آتی تصریح کرد: کسانی که به دنبال طراحی‌های ویژه برای انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری هستند، بدانند که ملت  هوشیار و بصیر هستند.

وی در ادامه افزود: مردم اجازه دخالت به صاحبان قدرت و ثروت را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به هیچ و حزب و گروهی نخواهند داد.

تویسرکانی به برخی شاخصه‌های مورد نظر مردم اشاره و عنوان کرد: ساده‌زیستی، مردمی بودن، مکتبی بودن، ولایی و انقلابی بودن و برخورداری از مدیریت جهادی ویژگی کسانی است که می‌خواهند کاندیدا شوند و باید خود را در معرض این ویژگی‌ها قرار داده و بدانند که گرایش مردم به خدمتگزاران صادق است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس خبرگان محل اجتماع مجتهدین ولایی و انقلابی است که به مردم‌سالاری اسلامی اعتقاد داشته و با همه وجود از ولایت مطلقه فقیه دفاع علمی و منطقی می‌کنند.

این کارشناس مذهبی در پایان گفت: خبرگان رهبری همواره مکتب امام خمینی(ره) را از هرگونه قرائت‌های منحرفانه، لیبرالی و غرب‌زده محافظت کرده و از رهروان صدیق و اصیل امام (ره) هستند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon