پیگیری مطالبات مردم و پروژه‌های ناتمام در دستور کار فرمانداری مراغه

پیگیری مطالبات مردم و پروژه‌های ناتمام در دستور کار فرمانداری مراغه

خبرگزاری تسنیم: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پیگیری اجرای آزاد راه مراغه - هشترود، منطقه ویژه اقتصادی، بیمارستان ابن سینا، اتمام طرح خیابان جام جم و ادامه اجرای کانال‌های پایاب سد علویان از مهمترین طرح های مورد پیگیری از سوی فرمانداری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، ظفر محمدی عصر امروز در شورای اداری شهرستان مراغه  یکی از برنامه‌های مهم فرمانداری را پیگیری مطالبات و پروژه های ناتمام سال های گذشته در مراغه اعلام کرد.

محمدی تاکید کرد: مسئولان  ادارات این شهرستان باید توانایی‌های خود را در جذب اعتبارات و سرعت دهی در اتمام رساندن این طرح ها نشان دهند تا موجبات خدمت رسانی بیشتر به مردم را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: پیگیری اجرای آزاد راه مراغه - هشترود، منطقه ویژه اقتصادی، بیمارستان ابن سینا، اتمام طرح خیابان جام جم و ادامه اجرای کانال های پایاب سد علویان از مهمترین طرح های مورد پیگیری از سوی فرمانداری است.

فرماندار ویژه مراغه گفت: با پیگیری مسئولان این شهرستان هم اکنون برای اجرای مرحله اول آزاد راه مراغه - هشترود 900 میلیارد ریال اعتبار تخصیص و 100 میلیارد ریال از آن به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز شده است.

محمدی با اشاره به اینکه برای تکمیل بیمارستان ابن سینای این شهرستان 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: در آیند نزدیک مجوز منطقه ویژه اقتصادی مراغه نیز اخذ می شود.

وی همچنین با اشاره به ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: در اجرای این قانون دولت مصمم است زمینه های خدمت به مردم و توسعه کشور را فراهم کند و انتظار می رود مردم نیز در این راستا با دولت همکاری بیشتری انجام دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تلاش می کند با وحدت مسوولان و در نظر گرفتن تمام جوانب اجرای این قانون، مشکلی در این رابطه گریبانگیر مردم نشود.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی، مدیر آموزش و پرورش و مدیر آب و فاضلاب روستایی مراغه گزارشی از عملکرد و مشکلات نهادهای مربوطه خود ارائه کردند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon