قلعه‌نویی: برای فوتبال آسیا متاسفم، ضعیف‌ترین داوری عمرم را دیدم


قلعه‌نویی: برای فوتبال آسیا متاسفم، ضعیف‌ترین داوری عمرم را دیدم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی استقلال پس از شکست برابر الشباب و حذف از لیگ قهرمانان آسیا از داور بازی و کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی بعد از شکست 2 بر یک مقابل الشباب عربستان در کنفرانس خبری گفت: متاسف هستم برای فوتبال آسیا، شما مطمئن باشید که فوتبال آسیا با این وضعیت داوری پیشرفت نخواهد کرد، چرا که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا عرب هستند و داور امروز هم عرب بود و این فوتبال نیست.

وی ادامه داد: اگر فوتبال آسیا می خواهد پیشرفت کند، باید نتایج داخل زمین رقم بخورد. شاید شما عرب‌ها از این فوتبال لذت ببرید ولی ما لذتی از این وضعیت نمی بریم چرا که در این شرایط یک تیم قربانی می شود و تیم دیگر پیروز میدان لقب می گیرد.

سرمربی استقلال اظهار داشت: یک سوال از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارم که چرا برای یک دیدار حساس داور عربی انتخاب می کنند؟ بنده قبل از بازی هم گفته بودم که از وضعیت داوری نگران هستم و امیدوار بودم که این مسئله در جریان بازی تاثیرگذار نباشد. این ضعیف ترین داور در طول عمر ورزشی ام بود که به چشم دیده بودم و شک ندارم که آن صحنه پنالتی نبود و این اتفاق باعث برهم خوردن آرامش تیم ما شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon