آنچلوتی: دوران بارسلونا به پایان نرسیده است


آنچلوتی: دوران بارسلونا به پایان نرسیده است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی رئال مادرید از عملکرد تیمش در ال‌کلاسیکوی فینال جام حذفی ابراز رضایت و عنوان کرد دوران بارسلونا به پایان نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 2 بر یک رئال مادرید برابر بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا و ثبت نوزدهمین قهرمانی کوپا دل ری در کارنامه کهکشانی‌ها، گفت: استحقاق کسب عنوان قهرمانی را داشتیم. از همان یک سوم دفاعی بارسا این تیم را تحت فشار قرار دادیم و از ضدحملاتی که به دست آوردیم بهره بردیم. واقعاً‌ خوب بازی کردیم و تمام بازیکنان سخت تلاش کردند. باید به همه آنها تبریک گفت.

وی اضافه کرد: غیبت رونالدو بازیکنان را ترغیب کرد که بیشتر تلاش کنند. همه آنها کارشان را به خوبی انجام دادند. یک تیم باید کار گروهی فوق‌العاده‌ای داشته باشد تا بتواند بارسلونا را شکست دهد و ما این کار را انجام دادیم.

کارلتو اظهار داشت: بارسلونا تلاش خودش را انجام داد اما ما می‌دانستیم که باید چگونه این تیم را مهار کنیم. باید یکدست و منسجم بازی می‌کردیم و این کار را عملی کردیم. حالا با روحیه‌ای که از این پیروزی به دست آورده‌ایم، به سوی کسب موفقیت در 2 تورنمنت دیگری که در آنها حضور داریم (لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا) گام برمی‌داریم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پاسخ به این سوال که آیا دوران موفقیت بارسلونا که به نظر می‌رسد فصل را بدون جام به پایان خواهد رساند، در انتهای راه است یا خیر، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم دوره موفقیت بارسلونا به پایان رسیده باشد. بارسایی‌ها بازی خوبی را انجام دادند و می‌دانم با اینکه در این فصل شرایط بر وفق مرادشان نبوده تا پایان فصل جاری لالیگا به تلاش‌ خود ادامه می‌دهند و همچنان یک رقیب خطرناک خواهند بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon