حقوق مصرف کننده در واحدهای تولیدی مازندران رعایت شود


حقوق مصرف کننده در واحدهای تولیدی مازندران رعایت شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه تولیدکننده موفق در جهت استیفای حقوق مصرف کننده فعالیت دارد، گفت: حقوق مصرف کننده در واحدهای تولیدی استان باید بیشتر رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد محمدپور عمران دقایقی پیش در دومین همایش تقدیر از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران در سالن اجتماعات شهید حیدری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ساری اظهار کرد: باید در جهت استیفای حقوق مصرف کننده و خدمات به تولید ملی باید گام برداریم.

وی افزود: حقوق مشتری در ابعاد مختلف قابل بررسی است و در تولید انبوه باید نیاز مصرف کننده مدنظر باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه نگاه به مصرف کننده ابزار رقابت است، تصریح کرد: هر تولید کننده ای که سرمایه مالی و تجهیزاتی دارد، مهم ترین ابزار تعیین کننده در این زمینه داشتن مشتری وفادار است.

وی با بیان اینکه مشتری وفادار رکن اصلی بقا سازمان های امروزی است، افزود: بیشترین هزینه در بنگاه های موفق اقتصادی بر مصرف کننده است و صدای مشتری در قالب حقوق مصرف کننده باید دیده شود و منجر به مزیت رقابتی شود.

محمدپور عمران گفت: نیاز مصرف کننده باید در واحدهای تولیدی جدی گرفته شود و تولید متناسب با سفارشی سازی شده به دست مصرف کننده برسد.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین عامل رقابتی در تولید، ورود رقبای جدید است، افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده باید در جهت تقویت برند ملی در واحدهای تولیدی استان با مسئولان بازار همکاری کند.

در این مراسم قرار است از 14 واحد تولیدی و خدماتی برتر حامی حقوق مصرف کننده با حضور معاون وزیر، صنعت، معدن و تجارت تجلیل شود.

مازندران دارای 150 هزار واحد صنفی است.

انتهای پیام / ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon