گواردیولا: در حفظ توپ مشکل داشتیم اما از بازی تیمم راضی‌ام


گواردیولا: در حفظ توپ مشکل داشتیم اما از بازی تیمم راضی‌ام

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ با اعتراف به وجود برخی مشکلات در بازی تیمش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، از نحوه مبارزه شاگردان ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در پی پیروزی 5 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) بایرن مونیخ برابر کایزرسلاترن دسته دومی در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، که باواریایی‌ها را به حریف بورسیا دورتموند در دیدار فینال رقابت‌ها تبدیل کرد، گفت: کایزرسلاترن از ابتدای بازی تا پایان آن نمایش شجاعانه‌ای داشت. ما در زمینه حفظ توپ مشکلاتی داشتیم.

وی که تیمش با این پیروزی به 2 باخت متوالی‌ خود در بوندس‌لیگا خاتمه داد، افزود: با کسب این پیروزی از نظر روحی و روانی وضعیت‌ بسیار بهتر شد. من از نحوه مبارزه و جنگیدن بازیکنانم بسیار خوشحال و راضی هستم.

برخلاف گواردیولا، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باواریایی‌ها چند از نمایش تیم راضی نبود. وی عنوان کرد: از اینکه فینالیست شده‌ایم خوشحالم اما از نحوه بازی‌‌ تیم راضی نیستم. تیم از نظر تمرکز بسیار ضعیف عمل کرد و در کار گروهی فعال نبودیم. فکر می‌کنم ما بیش از حد در مورد یکدیگر مثبت بوده‌ایم و لطف داشته‌ایم. به نظرم کمی شهامت لازم بود که درباره این چیزها صحبت شود.

سامر که اشاره‌اش به افت عملکرد بایرن مونیخ پس از تثبیت قهرمانی خود در بوندس‌لیگا بود، عنوان کرد: پس از مسجل کردن قهرمانی خود در بوندس‌لیگا به بازیکنان فرصت دادیم کمی نفس بکشند. اگر وضعیت بخواهد همینطور بماند، کارمان در کسب سایر جام‌ها سخت می‌شود اما اگر به همان فرمی که چند هفته پیش داشتیم برگردیم و با آن توانستیم قهرمان لیگ شویم، خواهیم توانست سایر جام‌ها را نیز ببریم.

بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید و در فینال جام حذفی هم باید به بورسیا دورتموند، اصلی‌ترین رقیب‌اش در فوتبال آلمان برود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon