آخر فروردین‌ماه، زمان ویرایش اطلاعات متقاضیان دریافت یارانه‌ها


آخر فروردین‌ماه، زمان ویرایش اطلاعات متقاضیان دریافت یارانه‌ها

خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان بوشهرگفت: ۳۰و ۳۱ فروردین برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شدگان یارانه در سه بخش جامانده‌ها از ثبت نام، اصلاح اطلاعات وارد شده و انصراف از ثبت نام سایت رفاهی فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدرضا بیات ظهرامروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مشکلی برای ثبت نام  متقاضیان در دور دوم هدفمندی یارانه در این استان بوشهر وجود ندارد، اظهارکرد: حتی از متقاضیان دریافت یارانه در روستاهای دور افتاده این استان با اعزام اکیپ سیار ثبت نام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ویرایش اطلاعات خانوار در نام نویسی یارانه وجودندارد تصریح کرد:  30و 31 فروردین برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شدگان یارانه در سه بخش جامانده‌ها از ثبت نام، اصلاح اطلاعات وارد شده و انصراف از ثبت نام فراهم می‌شود.

دبیرستاد هدفمندی یارانه‌های استان بوشهرگفت : سه دستگاه مراکز پلیس +10، پست بانک و ادارات پست در شهرها و روستاها روزهای 30 و 31 فروردین آماده ویراش اطلاعات ثبت نام شدگان هستند.

بیات افزود: آن دسته از خانواده‌هایی که بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اند در روز مقرر خود نام نویسی کنند روزهای 30 و 31 فروردین به منظور نام نویسی مشخص شده است.

وی تصریح کرد: اگر کسی نام نویسی کرده ولی تمایل به انصراف دارد در این دو روز می‌تواند با مراجعه به مکانهای یاد شده، انصراف دهد.

انتهای پیام/ ق

 

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon