نوازی: برخی از بازیکنانی که به استقلال آمدند در حد نام این تیم نبودند


نوازی: برخی از بازیکنانی که به استقلال آمدند در حد نام این تیم نبودند

خبرگزاری تسنیم: هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران از عملکرد برخی از بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حذف استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: زمانیکه برای تیمی از ابتدای فصل خوب تصمیم‌گیری نمی‌شود این مشکلات رخ می‌دهد. متأسفانه بازیکنان زیادی هم از استقلال جدا شدند که این کار را سخت‌تر کرد. هرچند استقلال بعضی مواقع نتیجه خوب می‌گرفت اما این دلیلی نمی‌شود که بگوییم استقلال تیم خوبی بوده است.

وی ادامه داد: آنهایی که فکر می‌کردند استقلال قهرمان می‌شود باید جواب بدهند. متأسفانه استقلال نه سهمیه آسیایی گرفت، نه در جام حذفی قهرمان شد و نه در لیگ قهرمانان آسیا به جایی رسید. به نظر من اشتباهاتی که اول فصل صورت گرفت باعث شد تا این اتفاقات رخ دهد. امیدوارم مدیریت استقلال در فصل جدید تصمیمات خوبی بگیرد تا این نتایج جبران شود.

هافبک پیشین استقلال با انتقاد از بازیکنان فعلی این تیم اظهار داشت: متأسفانه برخی از بازیکنانی که به استقلال آمدند در حد نام استقلال نبودند. من نمی‌خواهم برای کسی سوءتفاهم پیش بیاید اما استقلال تیم بزرگی است که یک زمانی برای بازی‌هایش 110 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند.

نوازی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند نتایج تلخ این فصل را در فصل بعد جبران کند، تصریح کرد: قطعاً این اتفاق رخ می‌دهد. تمام تلخی‌های این فصل به تاریخ پیوسته و استقلال آنقدر بزرگ است که ناکامی‌های پیش آمده را جبران کند.

وی درباره عملکرد دیگر نمایندگان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: هرچند سپاهان در لیگ نتیجه نگرفت اما در آسیا همیشه خوب بوده است. فولاد هم به مانند سپاهان یکی از تیم‌هایی است که فوتبال جذابی را ارائه می‌دهد و از مربیان و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. همین جا باید به حسین فرکی تبریک بگویم که توانسته چنین تیمی را آماده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: جابجایی مربی و تیم مدیریت در این فصل باعث شد تا تراکتورسازی نتواند در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر قدرتمند ظاهر شود ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان تراکتورسازی هم در حد این تیم نبودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. در مجموع فکر می‌کنم مشکلات بدنی باعث شد تا در نیم فصل دوم تراکتورسازی نسبت به تیم‌های دیگر کم بیاورد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon