جلسات مشترک بخش خصوصی با دولتی ها در اردبیل برگزار می شود


جلسات مشترک بخش خصوصی با دولتی ها در اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: در سال جدید جلسات مشترک بخش خصوصی با مدیران و مسئولان اجرایی و دولتی از سر گرفته شده و برگزار می شود.

حسین پیر موذن در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: تلاش و کوشش بر این است تا در این جلسات که در اردبیل از اردیبهشت ماه دوباره جان تازه ای می گیرد بتوانیم به عنوان بازوی پیش برد اهداف اقتصادی و کار آفرینی دولت عمل کرده و با بهره گیری از ظرفیت کمیسیونهای تخصصی بتوانیم بیشتر و سازنده تر در رفع مشکلات وموانع گام های جدی واساسی رابرداریم.

وی با بیان اینکه، برگزاری این نشست ها تاکنون نتایج مثبتی را در رفع موانع سرمایه گذاری چالش درمسیر اجرای طرح ها و پروژه های مختلف به همراه داشته است, گفت: همچنان امیدواریم ابطال بخش نامه های دست و پا گیر در این حوزه ادامه پیدا کند چرا که وجود آنها بزرگترین موانع را در مسیر رونق اقتصادی و صنعتی به دنبال داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل بااشاره به وجود قوانین تسهیل گر در مسیر سرمایه گذاری ها و دور شدن از برخی تنگ نظری از سوی مسئولان اجرایی افزود: ماهر چه ضربه و خلع در این حوزه دیدیم از تنگ نظری ها و دید منفی برخی از مدیران است که تا زمانی که اصلاح نشود نمی توان امیدوار به حل مشکلات و چالش ها بود.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: اقتصاد ما با عبور از افراط و تفریط در سالهای گذشته به نقطه اعتدال در برنامه ریزی ها و رفتار قانون مدارانه رسیده است که در سایه چنین نگاهی می توان مشکلات معیشتی را برطرف و واحدهای تولیدی را در مسیر حرکت روبه جلو تقویت کرده و رو به جلو حرکت داد.

پیرموذن تشریح کرد: در سال جدید اتاق بازرگانی علاوه بر برگزاری جلسات گفتگوی دولت و بخش خصوصی در بخش تجارت خارجی به تقویت روابط با اولویت کشورهای همسایه علاقه مند است به طوریکه اعزام و پذیرش هیئت های تجاری از آذربایجان، گرجستان، روسیه، قزاقستان، ترکیه، مجارستان، در اولویت قرار دارد که امیدواریم با انجام آنها روابط اقتصادی تقویت شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل افزود : در کنار این امر با برگزاری نمایشگاهههای داخلی و شرکت در نمایشگاه های خارجی سعی خواهیم کردتوانمندی هایمان را بیش از گذشته معرفی کرده و به کشورهای مختلف بویژه تجار و بازرگانان معرفی کنیم.

انتتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon