محاکمه بدیع و شاطر به ۸ اردیبهشت موکول شد

محاکمه بدیع و شاطر به 8 اردیبهشت موکول شد

خبرگزاری تسنیم: دادگاه جنایی قاهره به ریاست قاضی «معتز خفاجی» که در مرکز رؤسای پلیس طره برگزار شد، محاکمه «محمد بدیع»، «خیرت الشاطر» و دیگر متهمان را به روز ۲۸ آوریل(۸ اردیبهشت) موکول کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، دادگاه جنایی قاهره امروز پنج شنبه پس از رسیدگی به اتهامات تعدادی از رهبران اخوان المسلمین از جمله «محمد بدیع» رهبر این گروه و «خیرت الشاطر» معاون وی در پرونده مربوط به حوادث دفتر ارشاد اخوان المسلمین، رسیدگی به این پرونده را به روز 28 آوریل (8 اردیبهشت) موکول کرد تا استماع اظهارات شهود تکمیل شود.

بر اساس این گزارش، از جمله متهمان این پرونده عبارت است از: محمد بدیع، خیرت الشاطر، رشاد بیومی، سعد الکتاتنی رئیس حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان، عصام العریان معاون وی، محمد البلتاجی عضو دفتر اجرایی این حزب، محمد مهدی عاکف رهبر کل سابق اخوان، اسامه یاسین وزیر سابق جوانان، ایمن هدد مشاور سابق رئیس جمهور، احمد شوشه، حسام ابوبکر الصدیق، محمود الزنانی، عبد الرحیم محمد عبد الرحیم، رضا فهمی، مصطفی عبد العظیم البشلاوی، محمد عبد العظیم البشلاوی، عاطف عبد الجلیل السمری.

از سوی دیگر دادگاه جنایی الجیزه محاکمه «حبیب العادلی» وزیر کشور اسبق مصر در پرونده مربوط به کسب درآمد نامشروع به مبلغ 181 میلیون پوند را به جلسه روز 12 ژوئن (22 خرداد) موکول نمود.

بر پایه این گزارش، این تصمیم دادگاه برای این اتخاذ شد تا کمیته فنی برای بررسی ثروت حبیب العادلی گزارش خود را به دادگاه ارائه نماید.

بر اساس این گزارش، دستگاه کسب درآمد نامشروع پس از آنکه مشخص شد العادلی ثروت هنگفتی را به صورت غیر قانونی و با سوء استفاده از منصب خود بدست آورده است، وی را به دادگاه جنایی ارجاع داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان