تذکر شورای دستگاه‌های نظارتی به شهردار و شورای اسلامی شهر رشت


تذکر شورای دستگاه‌های نظارتی به شهردار و شورای اسلامی شهر رشت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل سازمان بازرسی گیلان از تذکر شورای دستگاه‌های نظارتی به شهردار و شورای اسلامی شهر رشت خبر داد و گفت: شورای دستگاه‌های نظارتی بر توجه به مشکلات شهری و برون رفت از این وضعیت تاکید دارد.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل گیلان، سیف‌الله مسرور اظهار کرد: متأسفانه طی چند روز اخیر شاهد انتشار اخباری از بروز اختلافات ناخوشایندی بودیم که با عنایت به شعار امسال مقام معظم رهبری درباره لزوم توجه به اقتصاد و فرهنگ و ایجاد زیر ساخت‌های اقتصادی و رشد و توسعه همه جانبه کشور و از بین بردن موانع پیش روی حرکت رو به جلو می‌بود در تضاد به نظرمی رسید.

وی افزود: این امرحساسیت شورای دستگاه‌های نظارتی را برانگیخت و برای جلوگیری از ورود هرگونه خسارات وآسیب‌های جدی به خدمات‌رسانی به مردم و در راستای حفظ حقوق و منافع شهروندان با فراخوانی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت و تذکر جدی از سوی شورای دستگاه‌های نظارتی به این اعضاء و شهردار، طرفین را به خویشتن داری وحرکت بر مدار قانون دعوت کرده است.

بازرس کل گیلان تاکید کرد: شورای دستگاه‌های نظارتی بر توجه به مشکلات شهری و برون رفت از این وضعیت تاکید دارد.

وی تصریح کرد: البته استقبال مناسب و چشم‌گیر از سوی طرفین درباره موضوعات مطرح شده قابل تقدیر و تحسین بوده و یافته‌های این شورا حاکی از این مطلب است که رویکرد این افراد نیز مثبت و در عین حال سازنده و قانون‌مدارانه و به سمت تفاهم و تعامل پایدار است.

مسرور خاطرنشان کرد: شورای دستگاه‌های نظارتی استان گیلان از همه اهرمهای قانونی برای حفظ حقوق ومنافع مردم بهره گیری کرده وبا احدی تعارف و رودرروبایستی ندارد.

بازرس کل گیلان با اشاره به میزان و زمان اعمال اهرم‌های قانونی موجود برای جلوگیری از ورود هرگونه ضرر و آسیب جدی به منظور حفظ حقوق و منافع مردم و همچنین پرهیز از اتفاقات سال‌های گذشته، افزود:در صورتی که ضرورت ایجاب کند، شورای دستگاه‌های نظارتی به‌طور جدی‌‌تر از گذشته برای حفظ حقوق و منافع یادشده و مقابله با تنش‌های اجتماعی وجلوگیری از تزریق روحیه یأس و ناامیدی در بین توده‌های مردم وارد عمل شده و موضوعات مذکور را به هر شکل و یا وسیله ممکن مورد پیگیری، نظارت و بازرسی قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: به هیچ وجه اجازه تضییع حقوق قانونی مردم و حرکت برخلاف مدار قانون و انحراف از این اهداف را به احدی نداده و بدون تعارف به وظایف قانونی خود می‌پردازد و مجددا در این فرصت از شورای اسلامی و شهردار رشت خواستار خویشتنداری، سعه صدر و در عین حال حرکت برمدار قانون هستیم واز همه ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های موجود برای کمک ویاری به این مدیران برای تداوم خدمات‌رسانی بهره‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon