نبی: ۶ بازیکن سپاهان خط نخورده‌اند و به آفریقای جنوبی می‌روند


نبی: 6 بازیکن سپاهان خط نخورده‌اند و به آفریقای جنوبی می‌روند

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ۶ بازیکن سپاهان از اردوی تیم ملی خط نخورده و به اردوی آفریقای جنوبی اعزام می‌شوند.

 مهدی محمد نبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اعزام بازیکنان به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اظهار داشت: به هیچ عنوان بحث خط خوردن 6 بازیکن سپاهان مطرح نیست، بلکه از روز شنبه روند اعزام نفرات باقی مانده به اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد.

وی افزود: روز شنبه حامد لک و کریم انصاری‌فرد از تراکتورسازی، سوشا مکانی، بختیار رحمانی و مهرداد جماعتی از تیم فولاد و علیرضا بیرانوند از تیم نفت به آفریقای جنوبی خواهند رفت.

نبی یادآور شد: با توجه اینکه بازیکنان استقلال دیرتر به تهران می‌رسند، قرار شد شنبه و یکشنبه را استراحت کنند و در  روز دوشنبه این 4 بازیکن استقلال یعنی خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، هاشم بیک زاده و امیر حسین صادقی به همراه مجید صالح دستیار جدید کارلوس کی‌روش عازم اردوی تیم ملی فوتبال می‌شوند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌هایی که با خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان داشته‌ایم و نظرات سرمربی تیم ملی فوتبال به این جمع بندی رسیدیم که بتوانیم بازیکنان سپاهان را هم در همین اردو در اختیار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان بازیکنی از جمله 6 بازیکن تیم سپاهان از اردوی تیم ملی خط نخورده‌ و این بحث صحت ندارد. فردا (شنبه) فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت اعزام بازیکنان سپاهان تصمیم گیری خواهد کرد و تمام سعی ما این است که آنها در همین اردو به تیم ملی اضافه شوند.

نبی درباره وضعیت جواد نکونام تاکید کرد: تلاش ما این است تا روز دوشنبه کارهای مربوط به جواد نکونام را نیز انجام دهیم تا او نیز به اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی ملحق شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon