ارسال گزارش آتش سوزی خیابان جمهوری به وزارت کشور، دادستانی و شورای شهر

ارسال گزارش آتش سوزی خیابان جمهوری به وزارت کشور، دادستانی و شورای شهر

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال گزارش آتش سوزی در خیابان جمهوری به وزارت کشور، دادستانی و شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران و درباره نتیجه بررسی‌های این سازمان در پرونده آتش سوزی در خیابان جمهوری اظهار داشت: تحقیقات و بررسی‌های ما درباره این حادثه انجام و نهایی شد و در حال حاضر نتیجه را به وزارت کشور، دادستانی و شورای شهر فرستادیم.

موضوع آلودگی و مسمومیت آب پردیس محرمانه است

وی همچنین، در خصوص رسیدگی به موضوع آلودگی و مسمومیت آب پردیس گفت: هنوز به نتیجه قطعی و نهایی نرسیدیم. تحقیقات محرمانه است و نمی‌توانیم متن و جزئیات را اعلام کنیم.

سرانجام رسیدگی به اتهامات خاوری

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره سرانجام رسیدگی به اتهامات محمود خاوری رئیس سابق بانک ملی در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی، فقط به این نکته بسنده کرد که «هر وقت رسیدگی شد، اطلاع رسانی می‌شود».

سرنوشت حکم اعدام مه آفرید امیرخسروی

سراج در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته شده حکم اعدام مه آفرید امیرخسروی اجرا نمی‌شود، گفت: هر حکمی که صادر و قطعی شود، اجرا هم می‌شود.

وی درباره وضعیت ردّ مال تعیین شده در حکم صادره گفت: تاکنون خیلی خوب پیش رفته است و باید ببینیم وضعیت در آینده چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon