توجه به گردشگری غرب مازندران بیشتر شود


توجه به گردشگری غرب مازندران بیشتر شود

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بکر طبیعت گردی در غرب استان، گفت: توجه به گردشگری غرب مازندران باید بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسربه نقل از روابط عمومی فرمانداری رامسر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد  در جلسه شورای اداری رامسر اظهار کرد: برای ملتی که از عظمت و سرمایه ها و منابع عظیمی از جمله نیروی انسانی هوشمند ،عالم ،خلاق و کار آمد برخوردار است نباید دغدغه ای وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: غرب مازندران منطقه ای توریستی و کشاورزی است و این دوحوزه باید مورد توجه قرار گیرد.

ابوترابی فرد گفت: مردم ما برای تحقق نظام جمهوری اسلامی و پایداری آن سختی های زیادی متحمل شدند امیدواریم در سالهای پیش رو شاهد تثبیت قدرت نظام جمهوری اسلامی و یاس کامل دشمنان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: غرب مازندران دارای جمعیت شناوری بوده که با امکانات منطقه ای خدمات ملی می دهد و در این زمینه باید مسولان و مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به این منطقه کنند.

حسن خیریان پور افزود: آزاد راه تهران –شمال به جهت خیل عظیم مسافران و گردشگران به خطه مازندران باید هرچه زودتر تکمیل شود.

وی بیان کرد: ساخت جاده ساحلی در محدوده دریای خزر از مسیر خط کناره تا گلستان هم می تواند موجب پویایی و به فعلیت در آمدن استعدادهای خطه شمال گردد و گردشگری دریایی را نیز رونق بخشد.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سرمایه گذاران به جهت فقدان زیر ساخت های مناسب در غرب مازندران تمایلی به حضور ندارند.

شمس الله شریعت نژاد افزود: حقیقتا در حوزه زیر ساخت ها توجه ویژه ای به غرب مازندران گردد تا این منطقه به حق شایسته خود برسد.

وی با اشاره به بحران برف نیز گفت: علیرغم خسارت ها و سختی هایی که مردم متحمل شدند اما در راهپیمایی 22 بهمن پرشورترین حضور را داشتند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به اتفاق معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار از پروژه طرح توسعه باند فرودگاه رامسر بازدید و از نزدیک با میزان پیشرفت پروژه آشنا شدند.

بازدید از مرکز پرورش ماهیان خاویاری هیرکان کشت رامسر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این روز بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon