سرمربی سپیدرود رشت اخراج و عبدنصراللهی به تیم اضافه شد


سرمربی سپیدرود رشت اخراج و عبدنصراللهی به تیم اضافه شد

خبرگزاری تسنیم: افشین ناظمی با بیان اینکه سرمربی سپیدرود اخراج وعبدنصرالهی پیشکسوت فوتبال این شهر به تیم اضافه شد،گفت: برای مسابقه در قزوین به کمک شهرداری رشت برای هواداران اتوبوس می‌گذاریم.

افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  رشت، با اشاره به اینکه در فاصله دو هفته باقی مانده از لیگ دسته دوم آزادگان در جلسه هیئت مدیره تیم سپیدرود تصمیمات تازه‌ای گرفته شد تا شاید بتوانند این تیم را در لیگ دسته دوم آزادگان حفظ کنند، اظهار کرد: در جلسه هیئت مدیره خیلی سعی کردیم تا رسول حق‌دوست سرمربی فعلی سپیدرود را حفظ کنیم اما نظر اعضای هیئت مدیره بر این بود که با یک تغییر در این شرایط شاید بتوان یک شوک مثبت به تیم وارد کرد.

وی در خصوص جایگزین سرمربی سابق سپیدرود افزود: سید علی نعمتی‌نژاد که در این چند سال در کنار تیم بودند سرمربی می‌شوند و محسن عبدنصراللهی از پیشکسوتان سپیدرود هم در این شرایط خاص وی را همراهی و کمک می‌کتد.

مشاور مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در ارتباط نوع همکاری‌اش با این باشگاه ریشه‌دار و قدیمی گفت: من به عنوان مشاور پور محسن مدیرعامل باشگاه هر کمکی از دستم بر بیاید به تیم شهرم انجام می‌دهم و در این دو هفته حساس مهم این است که بتوانیم سپیدرود را در لیگ دو حفظ کنیم.

ناظمی با بیان اینکه برنامه هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم آزادگان دچار تغییراتی شده است، خاطرنشان کرد: روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه راس ساعت 16:15 دقیقه در ورزشگاه رجایی قزوین تیم سپیدرود برابر کاسپین این شهر به میدان می‌رود و ما سعی می‌کنیم تا به کمک شهرداری رشت برای هوادارانی که می‌خواهند تیم‌شان را در قزوین همراهی کنند اتوبوس بگذاریم.

به گزارش تسنیم، سپیدرود در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته دوم آزادگان با 24 امتیاز از 24 بازی در مکان 12 قرار دارد و برای ماندن در لیگ دسته دوم باید هر دو بازی خود را با پیروزی به پایان برساند و منتظر بازی سایر حریفان باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon