مطبوعات آلمان تحت نفوذ سازمان‌های اطلاعاتی بیگانه قرار دارند


مطبوعات آلمان تحت نفوذ سازمان‌های اطلاعاتی بیگانه قرار دارند

خبرگزاری تسنیم: یکی از نمایندگان حزب چپ آلمان این انتقاد را به مطبوعات آلمان وارد کردکه تحت نفوذ سازمان های اطلاعاتی بیگانه بخصوص آمریکا جهت دهی می شوند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "دیدر دهم" از نمایندگان حزب چپ پارلمان آلمان این انتقاد را به مطبوعات آلمانی وارد کرد که تحت نفوذ سازمان های اطلاعاتی بیگانه و بخصوص آمریکا قرار داشته و توسط این سازمان ها جهت دهی می شوند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مطبوعات آلمان بخصوص در جریان بحران اوکراین تحت تاثیر و نفوذ سازمان های اطلاعاتی بیگانه و بخصوص آمریکا قرار داشتند همچنین برای تایید این گفته خود به گزارش هایی اشاره کرد که بر اساس آن سازمان های اطلاعاتی آمریکایی و بیگانه در طول جنگ های خلیج فارس از طریق ماموران مخفی و لابی های خود رسانه های آلمان را به عنوان ابزاری برای رسیدن به مقاصد خود هدف قرار داده بودند.

وی افزود: نظر من این است که وضعیت از آن زمان هنوز بهتر نشده است ، بلکه از زمان اولین جنگ خلیج فارس بدتر هم شده است.

این نماینده پارلمان آلمان همچنین خاطر نشان کرد که بخش هایی از مطبوعات آلمان کاملا در اختیار سازمان اطلاعات آمریکا و دیگر سازمان های اطلاعاتی بیگانه قرار دارد و آن ها به صورت تنگاتنگ با هم همکاری دارند. در حال حاضر برخی از این مطبوعات می خواهند به اختلافات دامن بزنند و بنابراین دولت را تحت فشار قرار می دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان