تیراندازی‌های زنجیره‌ای در اتوبان‌های کانزاس آمریکا و وحشت اهالی منطقه


تیراندازی‌های زنجیره‌ای در اتوبان‌های کانزاس آمریکا و وحشت اهالی منطقه

خبرگزاری تسنیم: ماجرای تیراندازی زنجیره‌ای در ایالت کانزاس آمریکا طی چندین هفته گذشته منجر به ترس و وحشت اهالی این منطقه و مسافران شده بود با بازداشت یک مظنون تا حدودی باعث بازگشت آرامش به بزرگراه‌های این ایالت شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یو‌اس‌دی‌ تودی؛ پلیس یک مظنون به تیراندازی در بزرگراه‌های کانزاس آمریکا را بازداشت کرد که باعث نگرانی بسیاری از مردم این منطقه طی هفته‌های گذشته شده بود. تیراندازی این فرد طی چند هفته اخیر در این منطقه منجر به زخمی شدن سه موتورسوار شده بود.

پلیس پس از بازداشت این مظنون که نامش منتشر نشده اعلام کرد منزل وی در منطقه گرندویو  قرار داشته که در نزدیکی  چند بزرگراه بوده و دست‌کم 6 مورد از تیراندازی‌ها در این منطقه رخ داده است. پلیس پس از بازداشت این فرد اعلام کرد: می‌خواهم به ساکنان این منطقه و تمام افرادی که از کانزاس عبور می‌کنند اطمینان دهم که  اکنون در امان هستند و خطر آنها را تهدید نمی‌کند.

بازرسان و کارشناسان دو هفته گذشته و پس از دریافت گزارشات تصادفی درمورد تیراندازی متوجه الگویی در این باره شدند. آنها در ابتدا 20 مورد تیراندازی را مورد بررسی قرار دادند تا اینکه هفته گذشته پلیس اعلام کرد 10 مورد از این تیراندازی‌ها به یک فرد مرتبط است.

دو تن از افرادی که هدف این تیراندازی قرار گرفتند از ناحیه پا زخمی شدند و سومین نفر نیز  درپی اصابت گلوله از ناحیه بازو آسیب دید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان