حوزه امیرالمومنین (ع) نیازمندی‌های فرهنگی کشور را برطرف می‌کند


حوزه امیرالمومنین (ع) نیازمندی‌های فرهنگی کشور را برطرف می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه سرمایه‌های خوبی را برای نظام اسلامی تربیت می‌کند، گفت: حوزه امیرالمومنین (ع) می‌تواند نیازمندی‌های فرهنگی کشور را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار تسنیم از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در جریان بازدید از آزمون ورودی حوزه‌های علمیه گیلان در جمع خبرنگاران،‌ اظهار کرد: حوزه امیرالمومنین (ع) می‌تواند نیازمندی‌های فرهنگی کشور را برطرف کند.

وی با بیان اینکه نظام ما اسلامی است و به همین دلیل به حقایق اسلام و تربیت مدیران اسلامی نیازمندیم، افزود: ما باید افراد اسلام شناس و آگاه به مسائل روز را بیشتر تربیت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه سرمایه‌های خوبی را برای نظام اسلامی تربیت می‌کند، خاطرنشان کرد: با دیدن جلسه امتحان ورودی حوزه‌های علمیه بسیار شادمان شدم برای اینکه افرادی را برای مسائل فرهنگی و دینی جامعه تربیت می‌کند.

وی تصریح کرد: از میان این جوانان افرادی زبده برای استان که با آموزه‌های دینی آشنا هستند انتخاب می‌شوند.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه دنیا تشنه اسلام ناب محمدی (ص) است، تاکید کرد: جامعه را با آموزه‌های غیرواقعی نمی‌توان هدایت کرد و باید مردم را با حقایق اسلام بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان در این آزمون و تربیت‌شوندگان حوزه‌های علمیه می‌توانند پشتوانه خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارند و امیدواریم حکومت جمهوری اسلامی به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon