نویر به بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ می‌رسد


نویر به بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن مونیخ اعلام کرد می‌تواند در بازی مقابل رئال در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل نویر، دروازه‌بان شماره یک بایرن مونیخ که در شکست 3 بر صفر این تیم برابر بورسیا دورتموند در هفته سی‌ام بوندس‌لیگا از ناحیه ماهیچه ساق پای راست دچار مصدومیت شد و در ابتدای نیمه دوم جای خود را به لوکاس ریدر، دیگر دروازه‌بان بایرن داد، انتظار می‌رفت که به بازی باواریایی‌ها مقابل کایزرسلاترن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان برسد ولی پپ گواردیولا ریسک نکرد و دروازه‌بان ملی‌پوش خود را در این بازی هم در ترکیب 18 نفره قرار نداد.

حالا خبر می‌رسد که مانوئل نویر به بازی چهارشنبه شب بایرن مونیخ در خانه رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید و این خبری خوش برای باواریایی‌ها خواهد بود که در آستانه دفاع از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها هستند.

مانوئل نویر، دروازه‌بان 28 ساله سرخپوشان مونیخ در گفت‌و‌گو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص وضعیتش گفت: احساس خیلی خوبی دارم. مطمئنم که می‌توانم در بازی چهاشنبه شب مقابل رئال مادرید به میدان بروم.

بایرن‌مونیخ فردا (شنبه) در هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا در خانه اینتراخت برانشوایگ به میدان خواهد رفت و انتظار می‌رود که لوکاس ریدر 20 ساله در این بازی نیز همانند دیدار بایرن مقابل کایزرسلاترن جای خالی نویر را پر کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon