اقتدار ارتش ایران برگرفته از اعتقاد به اسلام و انقلاب است


اقتدار ارتش ایران برگرفته از اعتقاد به اسلام و انقلاب است

خبرگزاری تسنیم: استاندار همدان گفت: اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو های مسلح بر گرفته از اعتقاد قوی به اسلام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد ناصر نیکبخت در حاشیه برگزاری مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان  همدان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس  اظهار کرد: حضور پر قدرت ارتش و نیروهای مسلح در صحنه های مختلف  از نشانه های بارز صلابت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی گفت : نیرو های مسلح  که امروز صلابت و قدرت خود را  به تمام جهانیان نشان دادند  به هیچ روی قصد تجاوز به خاک هیچ کشوری را ندارد، اما  پاسخ  نیروهای مسلح به هر متجاوز به خاک ایران اسلامی کوبنده و پشیمان کننده می باشد.

استاندار همدان گفت :امروز شاهد نمایش مقتدرانه نیروهای مسلح استان همدان بودیم که توانمندی های خود را در زمینه های مختلف نظامی نشان دادند و این ارتش  افتخاری برای مردم  ایران اسلامی است.

نیکبخت بیان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و اتکا به توانمندی‌های خود به خوبی بازدارندگی را در برابر قدرت‌های بیگانه بوجود آورده اند ، به نحوی که هیچ متجاوزی به خود اجازه تعرض به این مرزو بوم را نمی دهد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon