اعلام پشتیبانی مردم سوریه از ارتش+تصاویر

اعلام پشتیبانی مردم سوریه از ارتش+تصاویر

خبرگزاری تسنیم: مردم سوریه با تجمع در شهر‌های مختلف این کشور از ارتش در جنگ علیه تروریسم اعلام پشتیبانی کامل کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) هزاران تن از اهالی مناطق مختلف در غوطه شرقی در حومه دمشق برای اعلام پشتیبانی خود از ارتش این کشور اقدام به تجمع در یکی از میادین اصلی غوطه شرقی کردند.

این افراد که از روستاها و شهرک‌های کفرین، جدیده الخاص، الهیجانه، النشابیه،‌البیطریه، ‌الغسوله، الأربعین، دیر سلمان والغزلانیه به میدان "کفرین" در حومه دمشق سرازیر شده بودند تاکید کردند که به قدرت ارتش سوریه در بازگرداندن امنیت و ثبات به سوریه و از بین بردن تروریسم در این کشور اعتقاد کامل دارند.

از سوی دیگر ساکنان شهر قاره که مدتها در کنترل تروریست‌ها قرار داشت به خیابان‌ها آمده و با جشن گرفتن شست و هشتمین سالگرد خروج اشغالگران فرانسوی از خاک سوریه اعلام کردند که در مبارزه با تروریسم و بازگرداندن امنیت و آرامش به کشور  پشتیبان ارتش سوریه هستند.

در همین راستا و در تاکید بر پشتیبانی از ارتش سوریه مردم در شهرهای سویدا و القریا نیز در تایید ارتش سوریه تجمع کردند،‌ تعداد زیادی از مقامات، فعالان سیاسی و چهره‌های مذهبی سوری نیز در این تجمعات مردمی شرکت کرده به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

انتهای پیام/ر1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان