تحریم‌ها اراده ملت ایران را سست نمی‌کند


تحریم‌ها اراده ملت ایران را سست نمی‌کند

خبرگزاری تسنیم: جانشین قرارگاه مدینه سپاه پاسداران، با بیان اینکه ملت ایران بزرگ‌ترین دستاوردها را در فضای تحریم‌ها انجام داد و این نشان از ناکارآمدی تحریم‌ها علیه ایران دارد، گفت: تحریم‌ها اراده ملت ایران را سست نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، سردار سرتیپ حمید سرخیلی در یادواره شهدای گمنام این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در 35 سال گذشته بزرگترین کارها و دستاوردها را در فضای تحریم‌ها انجام داد و این نشان از ناکارآمدی تحریم‌ها علیه ایران دارد.

وی با بیان اینکه اگر تحریم‌ها سبب تحمیل سختی‌های زیادی به ملت ایران شد، اما دشمن نیز به طور قطع چند برابر ما سختی دیده است، گفت: اگر به نیروهای جوان داخل کشور که بزرگترین سرمایه ایران است، تکیه کنیم، در تمام زمینه‌ها پیشرفت می‌کنیم.

جانشین قرارگاه مدینه سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه تحریم‌ها اراده ملت ایران را سست نمی‌کند، تصریح کرد: همانگونه که در عرصه هسته‌ای به دستاوردهای خوبی در کنار تحریم‌ها رسیدیم، در سایر عرصه‌ها از جمله عرصه اقتصادی و فرهنگی نیز به دستاوردهای خوبی دست پیدا می کنیم.

سردار سرخیلی با اشاره به اینکه شهدا با دلاورمردی‌های خود درس‌های بسیاری به ما آموختند، گفت: ما باید با تکیه به نیروهای داخلی تکلیف خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران از سال 42 گوش به فرامین امام راحل (ره) بود و بعد از پیروزی انقلاب و زمان جنگ تحمیلی نیز امام را تنها نگذاشت، افزود: ملت در جنگ آموخت که چگونه در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده و از آرمان‌های امام (ره) و کشور دفاع کند.

جانشین قرارگاه مدینه سپاه پاسداران با اشاره به عملیات ثامن‌الائمه که بزرگترین عملیات در  سال نخست جنگ بود، افزود: در این عملیات ما دو لشکر داشتیم که در هنگام سازماندهی شدن به 20 گردان هم نمی‌رسیدند، اما دشمن بیش از یک میلون سرباز، 700 هزار تانک، هفت هزار لوله توپ و سلاح شیمیایی داشت.

سردار سرخیلی با بیان اینکه اما رزمندگان و شهدای ما دشمن را زمین‌گیر کردند، گفت: صدام و حسنی مبارک روزی دست‌نشانده و از یاران با وفای آمریکا بودند، اما در زمان سقوط، امریکا اجازه نداد که به خاک این کشور بروند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این یادواره‌ها راهی برای کشف راه شهدای گرانقدر است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon