حضور ۳ گیلانی در تیم‌های ملی موی‌تای و راگبی


حضور 3 گیلانی در تیم‌های ملی موی‌تای و راگبی

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان گفت: ۳ ورزشکار گیلانی به عضویت تیم‌های ملی موی‌تای و راگبی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی درآمدند.

اسماعیل شکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به تداوم حضور ورزشکاران گیلانی در تیم‌های مختلف ملی در رشته‌های مختلف، اظهار کرد: با اعلام کادر فنی تیم ملی موی‌تای تعداد 22 رزمی‌کار در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی افزود: اردوی نخست تیم ملی بزرگسالان با دعوت از 45 موی تای کار و 7 مربی از 17 تا 25 فروردین ماه برگزار شد و اردوی دوم تا 31 فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان گفت: وحید روشنی از گیلان به همراه ورزشکاران استان‌های خوزستان، لرستان، کردستان، البرز، تهران و اصفهان در مرحله دوم اردو حضور دارد.

شکری تصریح کرد: تمرینات آماده سازی تیم ملی موی تای کشورمان در دو نوبت صبح و بعدازظهر طبق برنامه انجام می‌شود تا ملی پوشان با آمادگی کامل گام به رقابت‌های معتبر جهانی اعزام شوند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در جزیره لنکاوی مالزی در 14 وزن برگزار می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان افزود:مرتضی علی‌پناهی به عنوان سرمربی و محمد پو صادق، مرتضی عزتی و اکبر محمودی به عنوان مربی ملی‌پوشان را همراهی می‌کنند.

شکری با اشاره به حضور دو ورزشکار گیلانی در اردوی تیم ملی راگبی، اظهار کرد: روزبه اندوهگین و سینا خانزاده از گیلان در اردوی تیم ملی راگبی کشورمان برای حضور در مسابقات سید دو آسیا که در اواخر خرداد ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود حضور دارند.

وی افزود: این ورزشکاران در قالب بازیکنان کمکی تیم راگبی فارس که به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات حضور دارد مسابقه می‌دهند که امیدوارم با نشان دادن شایستگی خود به تیم ملی راه یابند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 بازیکن در شیراز در اردوی آمادگی حضور دارند.

شکری گفت: امیدوارم ورزشکاران شایسته گیلانی با درخشش در رقابت‌های قطر به عضویت تیم ملی درآیند زیرا گیلان در این رشته ورزشی از استان‌های فعال و با استعداد کشور است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon