تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گردشگری شهرستان سرعین


تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گردشگری شهرستان سرعین

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان سرعین گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام حوزه گردشگری در این شهرستان تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد تا امکان جذب گردشگر فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عاطف ناصری ظهر امروز در بازدید از پروژه نیمه تمام طلایه داران در سرعین، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 25 پروژه نیمه تمام در شهرستان سرعین وجود دارد که اغلب آنها در حوزه گردشگری بوده و امکان تکمیل و بهره برداری از آنها وجود دارد.

وی تصریح کرد: عمده پروژه های نیمه تمام سرعین مربوط به معدن سازی، آب های گرم و مجموعه های اقامتی و گردشگری است که با کمک بخش خصوصی در حال انجام است.

ناصری از تکمیل و بهره برداری فاز اول پروژه طلایه داران سرعین خبر داد و گفت: مجتمع آبدرمانی اقامتی و تفریحی، توریستی طلایه داران سرعین به دلیل کمبود منابع اعتباری هنوز تکمیل نشده است.

فرماندار سرعین بیان کرد: بیش از دو سال است این پروژه نیمه تمام به حال خود رها شده که سعی و تلاش ما بر این است تا این پروژه را تکمیل و در راه اندازی آن همتی مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: با تزریق 500 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه تلاش و جدیت ما بر این است تا پروژه یاد شده حداقل تا فصل گردشگری به بهره برداری رسیده و از فاز اول آن استفاده شود.

رئیس شورای اداری شهرستان سرعین با اشاره به تخریب 2 آبگرم معدنی ساری سو و قره سو گفت: این دو مجموعه برای نوسازی و مدرن سازی توسط شرکت توسعه گردشگری از دو سال پیش تخریب شده و هنوز به بهره برداری نرسیده است.

ناصری تکمیل کمربندی سرعین، تجهیز پیست آلوارس، اجرای فاز دوم آبگرم ایرانیان و برخی از پروژه های نیمه تمام دیگر را از اولویت طرح ها و پروژه های اجرایی در سرعین برای رونق گردشگری بیان کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon