اتحاد مسلمانان تنها راه فروپاشی غرب و استکبار جهانی است

اتحاد مسلمانان تنها راه فروپاشی غرب و استکبار جهانی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت پیرانشهر گفت: بدون شک بیت المقدس قبله گاه تمامی انبیاء و اولیای الهی بوده که باید برای آزادسازی آن از چنگال اهریمن همه مسلمانان با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا ابوبکر حسن زاده در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: خداوند در آیات 21 تا 23 سوره بقره فرمود، همانا پروردگار خود را اطاعت کرده و نیرو و توان خود را صرف فرمانبرداری از غیر خدا نکنید.

امام جمعه موقت پیرانشهر افزود: همانا خداوند متعال انسان را از هیچ خلق کرد و او را سمیع و بصیر قرار داده و به او قوه ادراک و تعقل و تفکر بخشید تا پروردگار خود را بشناسند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: به طور حتم حضرت ام ابیها(ع) دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)سرور زنان بهشتی و زنان عالم و مورد احترام تمامی مسلمانان اعم از تسنن و تشیع است.

حسن زاده با اشاره به مسئله فلسطین بیان کرد: بدون شک بیت المقدس قبله گاه تمامی انبیاء و اولیای الهی بوده که باید برای آزادسازی آن از چنگال اهریمن همه مسلمانان با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند.

امام جمعه موقت پیرانشهر افزود: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود اگر هر کس یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزد، این رژیم نابود شده و از بین می رود بنابراین مسلمانان باید برای از بین بردن این غده چرکین سرطانی تمام تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ ب
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon