فعالیت ۸۲۵ دستگاه خودرو در حمل و نقل همگانی شهرستان فومن


فعالیت 825 دستگاه خودرو در حمل و نقل همگانی شهرستان فومن

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی فومن با بیان اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای در خصوص افزایش کرایه وسایل حمل نقل همگانی در شهر فومن نداشته‌ایم، گفت: حدود ۸۲۵ دستگاه خودرو تحت پوشش این سازمان فعالیت می‌کنند.

سعید نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در فومن، با بیان اینکه تمام ماشین‌های پلاک « ت » زرد رنگ مربوط به حمل و نقل در فومن هستند، اظهار کرد:شهرستان فومن تقریبا 825 دستگاه خودرو در حمل و نقل همگانی دارد که در جابه جایی افراد و حمل بار تحت پوشش سازمان حمل و نقل همگانی این شهرستان قرار دارند.

وی درباره افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی فومن، افزود: تاکنون هیچ مصوبه‌ای در شهرستان در خصوص افزایش کرایه نداشته‌ایم.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی فومن گفت: اگر راننده‌ای تخلف کند و یا شهروندی شکایتی در خصوص افزایش کرایه به  سازمان ارجاء دهد علاوه بر بازرسی میدانی، بازرسین سازمان حمل و نقل نیز وارد عمل شده و طبق قانون با متخلف برخورد می‌شود.

نجادی تصریح کرد: هر ساله پیشنهاد نرخ خدمات به فرمانداری داده می‌شود  و چنانچه در جلسه شورای مربوطه به تصویب رسید به شهرداری ابلاغ و متعاقباٌبه رانندگان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه افزایش نرخی برای تاکسی‌ها تصویب نشده است، گفت: بعضی از رانندگان در شهرستان افزایش کرایه داشتند که با آنها برخورد می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی فومن تصریح کرد: سازمان حمل و نقل فومن از سال 1388 از تاکسیرانی به سازمان حمل و نقل همگانی انتقال پیدا کرد و مدیریت حمل مسافر و بار را در سطح شهر فومن بر عهده دارد.

نجادی افزود: تمام ماشین‌هایی که پلاک «ت» زرد رنگ دارند، تاکسی بی‌سیم، تاکسی حومه، تاکسی درون شهری و وانت مربوط به این سازمان هستند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon