اروپا و آمریکا به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی ایران راضی نیستند

اروپا و آمریکا به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی ایران راضی نیستند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه مشهدمقدس با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا گفت: وقاحت آنها نشان داد که به کمتر از نابودی و فروپاشی نظام اسلامی راضی نیستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: همه شما خواهران و برادران عزیز را به تقوای الهی و رعایت آن سفارش می‌کنم، همچنین پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گویم. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز آخرین هفته شکرگزاری به وسیله خدمتگزاران با اخلاص امام هشتم(ع) است. 

آیت‌الله علم‌‌الهدی با اشاره به بزرگداشت روز ارتش و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اقتدار دفاعی در کشور  محور اقتدار و قدرت ملی است و امروز شاهد هستیم که اقتدار این کشور به جایی رسیده که در منطقه تبدیل به قدرت اول شده است. 

وی گفت: امروز سرنوشت منطقه توسط این نظام و اقتدار آن رقم می‌خورد و باید بدانیم که چه مسئله‌ای سبب شد تا جمهوری اسلامی ایران تبدیل به قدرت اول شود و دشمنان نظام اسلامی در مقابل آن عاجز باشند. 

امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه امروز نظام جهانی و قدرت‌های استکباری با همه ادوات در برابر نظام اسلامی عاجز هستند، گفت: اقتدار دفاعی این نظام نمونه‌ای بی‌نظیر از الگوی اقتدار را به دنیا ارائه داده است. 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به بیانیه اخیر اتحادیه اروپا بیان کرد: در سایه این اقتدار ملی شاهد بودیم که وقاحت اتحادیه اروپا و آمریکا نیز ثابت شد و آنها نشان دادند که به کمتر از نابودی این نظام راضی نیستند.

وی با شاراه به رویکرد برخی دانشگاهیان نسبت به تمدن غرب گفت: آنهایی که در تریبون دانشگاهی از غرب دفا می‌کردند اکنون ببینند که این تمدن غرب حیوان‌صفت چگونه با ما برخورد می‌کند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره در مقابل ما عاجز و ناتوان هستند، گفت: علت این مسئله را باید در رزمندگانی قهرمان و دلاور و همچنین قدرت دفاعی آنها جست‌وجو کرد که همین عوامل امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به قویترین ارتش دنیا کرده است. 

آیت‌الله علم‌الهدی با مقایسه ساختار ارتش ایران و سایر کشورهای دنیا تصریح کرد: تمامی ارتش‌های دنیا به نیروی انسانی و قدرت نظامی متکی هستند اما معیاری که سبب شده تا ارتش ایران حرف اول را در منطقه و دنیا بزند عامل معنویت است. 

وی افزود: امروزه تقریبا یک ربع قرن از دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران گذشته و آمریکا از 4 طرف و با تمام قدرت جمهوری اسلامی را محاصره کرده اما توان و جرات حمله نظامی را ندارد. 

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: معیاری که در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان ما به آن مجهز بودند ایمان، معنویت و ایثار بود وامروز نیز ارتش و سپاه ما دارای همین معیار است و در الگوی مدیریتی کشور نیز شاهد این معنویت بی‌نظیر هستیم.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به الگوی مدیریتی آستان قدس رضوی بیان کرد: 35 سال از مدیریت آستان قدس رضوی می‌گذرد و نتیجه خدمت خالصانه آنها هم نظم، مدیریت و بهداشتی است که در حرم مطهر رضوی شاهد هستیم. 

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon