دشمنان انقلاب از حادثه صحرای طبس درس عبرت بگیرند


دشمنان انقلاب از حادثه صحرای طبس درس عبرت بگیرند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت رشت گفت: شمن پس از شکست در طبس نیز بارها با نظام جمهوری اسلامی به دشمنی پرداخته که هر بار شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه معصومین(ع) در کمال اخلاص خدا را بندگی کردند، اظهار کرد: کسانی که پیرو ائمه معصومین(ع) باشند هرگز گمراه نمی‌شوند.

وی به تشریح حقوق مردم بر مردم، رهبر بر مردم و مردم بر رهبر اشاره کرد و افزود: ملت با فرهنگ به ابتزال کشیده نمی‌شود و فرهنگ شیعه فرهنگی درخشان و منور است.

امام جمعه موقت رشت، به ولادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این حضرت حبیبه خدا و یگانه در بین زنان عالم بود که شافی روز قیامت برای اهل بیت(ع) است.

صدیق‌عربانی با بیان اینکه امروز روز 29 اردیبهشت، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: امام خمینی(ره) همواره پشتیبان ارتش بودند.

وی با اشاره به اینکه روز ارتش یادآور دلاور مردانی در هشت سال دفاع مقدس است که با جان و دل برای میهن اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، تصریح کرد: شهدای بزرگ ارتش شامل صیاد شیرازی، نامجو و شیرودی با همه وجود برای ملت ایران با دشمنان جنگیدند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه شهدا جامعه اسلامی را منور کرده‌اند و به ملت آبرو داده‌اند، خاطرنشان کرد: شهدا به ما آموختند که دست اجنبی باید از کشور اسلامی ایران کوتاه شود.

صدیق‌عربانی با تاکید بر اینکه ملت ایران با پرچم ولایت تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره سربلند است، بیان کرد: سپاه پاسداران نیز همواره وفادار به رهبری و نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

وی به هفته زمین پاک اشاره و اظهار کرد: همه مردم و مسئولان باید نسیت به این روز حساس بوده و در سالم نگهداشت محیط زیست کوشا باشند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه آلوده کردن محیط زیست عمل حرام است، گفت: مسئولین شهری نیز باید به توسعه شهری و گسترش فضاهای طبیعی تلاش کنند.

صدیق‌عربانی به فرارسیدن سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن باید از این حادثه درس عبرت بگیرد که خداوند پشت این ملت است.

وی افزود: دشمن پس از شکست در طبس نیز بارها با نظام جمهوری اسلامی به دشمنی پرداخته که هر بار شکست خورده است.

امام جمعه موقت رشت همچنین به عدم صدور ویزا به ابوطالبی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: عدم صدور ویزا به بهانه دانشجوی خط امام بودن، نشانه ترس آمریکا از مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon