ارتش و سپاه ۲ بازوی قدرتمند نظام محسوب می‌شوند

ارتش و سپاه 2 بازوی قدرتمند نظام محسوب می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه تبریز گفت: ارتش و سپاه پاسداران مجهز به سلاح ایمان به عنوان دو بازوی قدرتمند ولایت آماده دفاع و جانفشانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی (ره) شهر تبریز با بیان اینکه ملت و دولت ایران استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند، اظهارکرد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای هسته‌ای که تا به امروز به دست آمده‌اند، در واقع بشارت و مژده‌ای برای ملت ایران است که می‌توانند راه‌های منتهی به قله‌های رفیع علم و فناوری را بپیمایند، بنابراین حرکت علمی هسته‌ای، به هیچ وجه نباید متوقف و یا حتی کُند شود.

آیت الله شبستری با بیان اینکه  فناوری هسته‌ای نماد عزم واداره ملت ایران است، گفت: فناوری هسته‌ای نتیجه اعتماد به‌نفس ملت ایران بوده که با نیت توسعه کشور انجام شده است.

خطیب جمعه تبریز با انتقاد از رفتار دوگانه غربی‌ها، آمریکا و اتحادیه درباره مسئله هسته‌ای ایران گفت: آمریکا باید بداند رهبر و ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند غربی‌ها به‌ویژه ابرجنایتکار آمریکا در امور داخلی ایران مجدداً دخالت کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران به رهبری مقام عظمای ولایت اعتنایی به یاوه‌گویی‌های استکبار به ویژه آمریکا ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به اینکه روز ارتش یادآور ایثارگری ها و سلحشوری دلیر مردان ارتش به خصوص نیروی زمینی است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس ارتش در کنار سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح حماسه آفرینی های خود را ثبت و از کشور و انقلاب حفاظت کرد.

آیت الله مجتهدشبستری خاطرنشان کرد: 29 فروردین به عنوان روز ارتش یادگار امام راحل است که با پیش بینی پیامبر گونه در اوایل انقلاب مانع تحقق اهداف مغرضان در انحلال ارتش شد.

وی افزود: نیروهای ارتش همواره با اقتدار و وفاداری به نظام در برهه های مختلف به خصوص هشت سال دفاع مقدس و مقابله با ضد انقلاب در اوایل انقلاب حماسه آفرینی ها و دلاورمردی های خود را به نمایش گذاشته است.

آیت الله شبستری با اشاره به فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گفت:هدف از تشکیل سپاه پاسداران ، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و تلاش در راه تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون بود که البته تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی از اهداف تشکیل این نهاد به شمار می رود.

عضو خبرگان رهبری افزود: کارنامه سه دهه پرافتخار سپاه در عرصه های مختلف ، امیدهای فراوانی را در میان مسوولان نظام و همه دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان ایجاد کرده است.

وی گفت: دوم اردیبهشت ماه یادآورتدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر قدرت های شرق و غرب سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از یش نصیب ملت ایران کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon