همه مردم در مرحله دوم هدفمندی دولت را حمایت کردند


همه مردم در مرحله دوم هدفمندی دولت را حمایت کردند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سمنان با اشاره به ثبت‌نام از مردم برای دریافت یارانه‌ها تصریح کرد: همه مردم اعم از آنهائی که ثبت نام کرده‌اند یا از دریافت یارانه‌ها انصراف داده‌اند دولت را حمایت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی دقایقی پیش در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن آئین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور و حماسی مردم مؤمن و خداجوی این شهر در مسجد امام خمینی(ره) سمنان برگزار شدبا اشاره به پیروزی های ارتش سوریه دربرابر تروریست های تکفیری اظهار کرد: امروز دیگر می‌توانیم بگوییم که سوریه از بحران گذشته است.

وی با بیان اینکه با گذشتن سوریه از بحران، بشار اسد در قدرت می‌ماند افزود: اما در این میان، برای آنهائی که برای جنگ در سوریه پول خرج کرده‌اند، به‌جز روسیاهی چیز دیگری نماند.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به نقش عربستان در حمایت از تروریست‌های حاضر در سوریه برای جنگ با ارتش سوریه تصریح کرد: عربستان صعودی ملعون با خرج کردن پول در سوریه به تروریست‌ها کمک می‌کرد.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به پیروزی‌های ارتش و نظام سوریه برابر تروریست‌های تکفیری بیان کرد: امروز دیگر تکفیری‌ها خودشان به جان هم افتاده و یکدیگر را روانه جهنم می‌کنند.

وی با اشاره به مقاومت ارتش سوریه در مقابل آتش افروزی تروریست‌ها در این کشور خاطرنشان کرد: هرکه در راه خدا و اسلام مقاومت کند پیروز می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تبریک به مردم سوریه به دلیل مقاومتشان درمقابل تروریست‌های تکفیری عنوان کرد: مقاومت و پیروزی مردم سوریه، پیروزی مردم ایران است.

امام خمینی(ره) مجدد دین و مذهب است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به تقارن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با سالروز تولد امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام خمینی(ره) مجدد دین و مذهب است و آن را تجدید کرده است.

آیت الله شاهچراغی افزود: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن مسلمانان دارد و باید از ایشان بسیار تجلیل کنیم.

وی خاطرنشان با اشاره به روش و نوع تجلیل از امام خمینی(ره) کرد: تجلیل از امام خمینی(ره) در واقع همان ادامه خط و راه ایشان در زندگی و جامعه است.

خط رهبری ادامه خط امام است/هرکه در خط رهبری نباشد از خط امام منحرف شده است

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هرکس در خط امام خمینی(ره) حرکت کند، از ایشان تجلیل کرده است.

آیت الله شاهچراغی با اشاره بر لزوم تبعیت محض از مقام معظم رهبری در ادامه عمل به خط امام خمینی(ره) تأکید کرد: امروز خط امام خمینی(ره) در تبعیت از مقام معظم رهبری تجلی پیدا کرده است.

وی خط مقام معظم رهبری را ادامه خط امام خمینی(ره) دانشت و تصریح کرد: هرکه و در هر جایگاهی اگر در خط مقام معظم رهبری نباشد از خط امام خمینی(ره) نیز منحرف شده است.

امام جمعه سمنان بیان کرد: نمی‌توان از کسی پذیرفت که بگوید در خط امام خمینی(ره) حرکت می‌کند ولی از مقام معظم رهبری تبعیت محض نداشته باشد.

دولت به وعده‌های خود عمل کند/همه مردم دولت را حمایت کردند

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به ثبت‌نام از مردم برای دریافت یارانه‌ها تصریح کرد: همه مردم اعم از آنهائی که ثبت نام کرده‌اند  یا از دریافت یارانه‌ها انصراف داده‌اند دولت را حمایت کرده‌اند.

آیت الله شاهچراغی عنوان کرد: آنهائی که برای دریافت یارانه ثبت‌نام کرده‌اند و نیز آنهائی که ثبت نام نکرده‌اند هرکدام به نوعی از دولت حمایت کرده‌اند.

وی با اشاره به درآمد حاصل از انصراف تعدادی از مردم از دریافت یارانه‌ها خاطرنشان کرد: از دولت می‌خواهیم تا پول‌هائی که از انصراف بخشی از مردم از یارانه‌ها به دست می‌آورد را به‌جا هزینه کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: دولت باید جلوب به اصطلاح سوراخ موش‌ها را بگیرد.

آیت الله شاهچراغی با تأکید بر لزوم توجه دولت به عمل به وعده‌های خود عنوان کرد: دولت باید به وعده‌هائی که به مردم داده است عمل کند.

وی با بیان اینکه مردم از وعده‌هائی که دولت‌مردان به آنان داده‌اند آگاهی کامل دارند ابراز امیدواری کرد تا دولت بتواند به وعده‌های خود به مردم جامه عمل بپوشاند.

اسلام حق بزرگی بر گردن زنان دارد/زن در اسلام ریحانه‌ است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: اسلام حق بزرگی بر گردن زنان دارد.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به زنده‌به گورکردن دختران پیش از اسلام به دست اعراب در زمان جاهلیت تصریح کرد: با ظهور اسلام، زن جایگاهی ممتاز در جامعه پیدا کرده است و زن در اسلام "ریحانه" است.

وی با اشاره بر لزوم حفظ عفاف و پاکدامنی زن در جامعه اسلامی بیان کرد: زن گوهری است که باید در لباس عفاف و حجاب محفوظ بماند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon