بیل: باید با گام‌های استوار به مصاف بایرن مونیخ برویم


بیل: باید با گام‌های استوار به مصاف بایرن مونیخ برویم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم پیشین تاتنهام معتقد است رئالی‌ها باید تمامی بازی‌های‌شان را همانند دیدار با بایرن مونیخ جدی بگیرند و با گام‌های استوار در این دیدار حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید  بامداد پنجشنبه با برتری 2 بر یک مقابل بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری نه تنها ال‌کلاسیکو را فتح کرد بلکه  به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها هم رسید.

گرث بیل، بازیکن ولزی رئال مادرید که در بازی مقابل بارسلونا گل برتری تیمش را در دقیقه 85 وارد دروازه کاتالان‌ها کرد، در گفت‌و‌گو با روزنامه اسپانیایی «آس» گفت: من همیشه بازی‌های رئال مادرید را دنبال می‌کردم و دلیل اینکه به سانتیاگو برنابئو آمدم کسب عناوین قهرمانی با این تیم بود، چون کسب عناوین قهرمانی خوشحالم می‌کند.

مهاجم 24 ساله کهکشانی‌ها که تابستان گذشته در ازای 100 میلیون یورو به رئال ملحق شد، در خصوص رویارویی این تیم با بایرن مونیخ اظهار داشت: مهمترین چیز این است که با گام‌های استوار پا به این بازی بگذاریم. بایرن تیم بزرگی است. ما باید هر بازی خود را همانند دیدار با بایرن جدی بگیریم.

بیل در خصوص انتقاداتی که برخی از او می‌شود، گفت: واقعاً نگران این نیستم که مردم در موردم چه می‌گویند. مهم این است که روی بازی خودم تمرکز کنم و کمتر به این انتقادات و فشارها توجه داشته باشم. از عملکردم در ال‌کلاسیکو هم راضی‌ام و فکر می‌کنم نمایش خوبی داشتم. 

رئال مادرید در حال حاضر با 79 امتیاز بالاتر از بارسلونا در مکان دوم جدول رده‌بندی لالیگا اسپانیا قرار دارد و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اتلتیکومادرید صدرنشین است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon