اقتدار نظامی مهمترین عامل حفظ امنیت است


اقتدار نظامی مهمترین عامل حفظ امنیت است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اقتدار نظامی مهمترین عامل حفظ امنیت است گفت: امروز ایران اسلامی از یک ارتش ولایی، پرتوان، با صلابت و مردمی برخوردار است که در گذشته این صفات برای ارتش ما وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با تبریک و تهنیت روز ارتش به فرماندهی کل قوا و همه امرا و ارتشیان اظهار کرد: اقتدار نظامی بخشی از اقتدار ملی است و این کشور باید در تمامی ابعاد مختلف دارای اقتدار باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اقتدار نظامی مهمریت عامل حفظ امنیت کشور است گفت: اقتدار نظامی پیش زمینه‌ای برای اقتدار سیاسی، فرهنگی، اقتصادی است و در این کشور اسلامی باید تمامی شئون جامعه دارای اقتدار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به برتری‌های امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ایران اسلامی امروز از یک ارتش، معنوی، علمی، فکری، ولایی، پرتوان، باصلابت، نیرومند، دلسور و مردمی برخوردار است که نمونه این صفات در گذشته و پیش از انقلاب وجود نداشت.

اگر زن‌های انسان‌ساز از ملت‌ها گرفته شوند ملت‌ها به انحطاط کشیده می‌شوند

آیت‌الله علما با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی پیرامون جایگاه زنان در دنیا می‌فرمایند که اگر زن‌های انسان‌ساز از ملت‌ها گرفته شوند ملت‌ها به شکست و انحطاط کشیده می‌شوند و براساس این جمله به اهمیت نقش مادر و زن در زندگی پی می‌بریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به برتری نقش مادران نسبت به معلمان در تربیت فرزندان افزود: دشمن با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود درصدد حذف نقش مادران انسان‌ساز در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا است تا بتواند سرنوشت کشورهای دیگر را به دست خود بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر نقش خانواده‌ها از جمله پدران و برادران در حفاظت از مادران آینده این کشور گفت: همگی وظیفه داریم از دختران این سرزمین به‌عنوان مادران آینده‌ساز این کشور مراقبت و حفاظت کنیم تا دشمن آنها را از ما نگیرد.

آیت‌الله علما بالاترین شغل مادران را تربیت فرزندان دانست و افزود: اگر فرزندان خانواده‌ها از سوی مادران به درستی تربیت شوند بسیاری از مشکلات دنیا حل خواهد شد و اگر در بسیاری از ناهنجاری‌ها اجتماعی دقیق شویم عدم وجود مادر و تربیت صحیح را در مرتکبان خواهیم دید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر مقاومت و ایستادگی است

آیت‌الله علما با اشاره به مناسبت دوم اردیبهشت و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: سپاه به‌عنوان مظهر مقاومت و ایستادگی از دل انقلاب متولد شد و امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از وجود سپاه نگران است.

امام جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان رزمایش مرزبانی ناجا افزود: در این رزمایش که با حضور پنج استان غرب کشور در منطقه عمومی قصرشیرین برگزار شد شاهد رزمایش مقتدرانه و پرشور بودیم.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon