مدیریت جهادی تنها در فضای اقتصاد اسلامی محقق می‌شود


مدیریت جهادی تنها در فضای اقتصاد اسلامی محقق می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی تنها در فضای اقتصاد اسلامی و به دور از تفکر سرمایه داری محقق می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما و کشور و ملت سرافراز ایران اسلامی با استفاده از مدیریت جهادی توانست یک پیروزی بزرگ و شکوهمند را به دست بیاورد.

وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس مدیریت جهادی را تجربه کرده ایم و بی شک این بار نیز می توانیم با مدیریت جهادی خواسته های مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: آن چیزی که سبب موفقیت در پیشبرد مدیریت جهادی می شود این است که فاصله زمانی تحقق اهداف کوتاه باشد و نهایت تلاش در این را به کار رود.

وی گفت: سال های اخیر برای ایران اسلامی، سال های اوج و پیشرفت رسیدن به دستاوردهای علمی و دانش هسته ای و پزشکی آن هم توسط جوانان بوده است که سبب شده است نام ایران در جهان ماندگار شود.

آیت الله لطفی عنوان کرد: به لطف خداوند و با روحیه جهادی اکنون امکانات و رفاه  در زمینه هایی مانند احداث راه‌های روستایی، بهداشت، برق و آب و ارتباطات در زمانی کوتاه و در سریع ترین وقت برای بیشتر روستاییان کشور فراهم شده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر مدیریت جهادی مشکلات بزرگی مانند فقر و عقب ماندگی در بخش روستایی کشور از بین رفت.

نماینده ولی فقیه در ایلام تصریح کرد: با دور شدن از مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد، دشمنان از این موقعیت استفاده کردند و با اعمال تحریم‌ها و فشار اقتصادی، طمع و امید به وارد کردن ضربه‌های اقتصادی به کشور ما برایشان بیشتر شد.

وی گفت: چیزی که بسیار روشن است این است که ما در زمینه های بسیاری با داشتن روحیه جهدی توانسته ایم موفقیت های چشمگیری داشته باشم و باید در زمینه اقتصاد نیز با داشتن روحیه جهادی بتوانیم مانند همیشه دشمنان را شکست دهیم.

آیت الله لطفی عنوان کرد: بسیار واضح است که ما نمی توانیم با داشتن تفکر اقتصاد سرمایه‌داری به اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم و جهاد اقتصادی با مدیریت جهادی تنها در فضای اقتصاد اسلامی قابل محقق شدن است.

وی با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: هم‌زمان با ثمر نشستن انقلاب اسلامی پیکره اصلی ارتش که متشکل از جوانان برومند مسلمان به ندای رهبر انقلاب لبیک گفت و همصدا و همراه با امت در براندازی رژیم ستم‌شاهی به مبارزه بی‌امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاستند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار در ابعاد مختلف آغاز کرد.

وی گفت: واضح و پدیدار است که اکنون ارتش ایران از قدرتمندترین نیروها در جهان است و با داشتن اقتدار و قدرتی که دارد نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا دارای اقتدار و جایگاه بالایی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon