تبلور کامل مدیریت جهادی در ارتش جمهوری اسلامی


تبلور کامل مدیریت جهادی در ارتش جمهوری اسلامی

خبرگزاری تسنیم: ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ابداع و طراحی‌های تاکتیک و تکنیک‌های نوین، طراحی پدافندی سریع و طراحی و ساخت موشک های بالستیک و بهینه‌سازی سلاح‌های فرسوده از دستاوردهای وجود مدیریت جهادی در ارتش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ 2 رضا جهادی ارسی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نخستین نهادی بود که پس از انقلاب در خدمت اسلام و انقلاب درآمد و این بدان سبب بود که در تمامی پیام‌های امام به ملت ایران به ارتش اشاره شده بود.

وی با بیان اینکه اعتماد امام به ارتش سبب پایمردی‌های ارتشیان شد، افزود: ختم قائله گنبد و ترکمن صحرا، کردستان، خلق عرب، سیستان و متوقف کردن ماشین جنگی عراق از دستاوردهای پیامهای تاریخی امام به ارتش است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ارتش عراق را در استراتژی شکست داد، تصریح کرد: کسانی که معتقدند ارتش در روزهای نخست جنگ شکست خورد، از استراتژی و نظامی‌گری چیزی نمی‌دانند و شکست عراق در جنگ به سبب رشادت‌های ارتشیان جان برکف با کمک سپاهیان قهرمان بود.

وی با بیان اینکه عملکرد ارتش به ابتدای انقلاب خلاصه نمی‌شود و در دهه دوم و سوم انقلاب خدمات ارزنده‌ای به انقلاب داشته، بیان کرد: ابداع و طراحی‌های تاکتیک و تکنیک های نوین، طراحی پدافندی سریع و طراحی و ساخت موشک‌های بالستیک و بهینه‌سازی سلاح‌های فرسوده و قدیمی از دستاوردهای وجود مدیریت جهادی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر جهادی با توجه به اینکه حضور مستکبران در اطراف ما برای ما این پیام را دارد که باید به درون متکی باشیم، خاطرنشان کرد: ما به رأفت دشمن چشم داشت نداشته و اینگونه به خود کفایی رسیدیم.

وی با اعتقاد بر اینکه اقتصاد مقاومتی در ارتش تبلور یافت و امروز به نقطه‌ای رسیدیم که به برکت اسلام و انقلاب دشمن مأیوس شده، گفت: تمدن بزرگ اسلامی شکل گرفته و باید از منویات رهبر معظم انقلاب توجه داشته و پاسداری کنیم.

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان با تأکید بر اینکه تلاش جبهه استکبار بر این است که ما را شکست خورده در جهان نشان دهد، اظهار کرد: تمدن بزرگ اسلامی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است چیزی جز این است که متکی به درون باشیم.

وی با بیان اینکه راه پیشرفت ما اتکای به خدا و تبعیت از ولایت است، افزود: راه پیشرفت ما توجه به ظرفیت‌های بی انتهای درونی بوده و راه پیروزی ما برای دشمنان مشخص است و زاویه گرفتن از مسیر ولایت می تواند برای ما گران تمام شود.

امیر جهادی با بیان اینکه راه نجات ما حمایت از ولایت است، تصریح کرد: ما نباید توجه به دست استکبار داشته باشیم و ارتش بازوان پرتوان شما ملت شریف بوده و در هیچ کجای دنیا ارتش‌‌ها اینگونه مورد پشتیبانی ملت نیستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon