حضرت زهرا(س) معیار و الگویی شاخص برای زنان عالم است


حضرت زهرا(س) معیار و الگویی شاخص برای زنان عالم است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان نیر گفت: حضرت زهرا(س) به عنوان زینت زنان عالم محک و معیاری شاخص برای همه زنان ما داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: امام راحل در نخستین روزهای پیروزی انقلاب با صدور فرمان در تشکیل سپاه پاسداران به همراهی ارتش و نیروی انتظامی سعی کرد تا به صلابت و قدرت روزافزون نیروی های عاشق به مردم و خدمت به نظام تحکیم بخشیده و آنها را برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان مهیا کند.

وی با بیان اینکه ساز و برگ نیروهای مسلح ایران جنگ افزار نظامی و سلاح کشتار جمعی نیست، گفت: تکیه اصلی نیروهای مسلح ما به قدرت معنوی و اعتقادی است که هیچ وقت رنگ نمی بازد به طوری که در دفاع مقدس سپاه و ارتش در کنار همدیگر افتخاری بزرگ برای این سرزمین خلق کردند و با صلابت این دو نیرو، روز به روز ابهت این کشور حفظ شده و تداوم پیدا می کند.

مقدسی با اشاره به فرا رسیدن هفته زن و روز مادر بیان کرد: حضرت زهرا(س) به عنوان زینت زنان عالم محک و معیاری شاخص برای همه زنان ما داده است و به نظر می رسد امروز هیچ شغلی و مقام و پستی به شرافت مقام و منزلت مادر نیست.

امام جمعه شهرستان نیر با تبیین فلسفه نامگذاری روز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز مادر تصریح کرد: مادران ما باید افتخار کنند که تداوم دهنده سیره دردانه رسول(ص) و مادر همه زیبایی ها و خوبی ها هستند که تاریخ گواه روشنی برای عظمت، شکوه و جلال است.

وی افزود: اگرمسئولیت مادران جامعه اسلامی در تربیت نسلی شایسته به خوبی تبیین شود مادران ما در می یابند که هیچ شغلی به سنگینی و شرافت و عظمت مادری نیست که از همین رو امام راحل بارها تاکید کردند که از دامن زن مرد به معراج می رود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon