ارتش همواره مدافع ارکان نظام جمهوری اسلامی است


ارتش همواره مدافع ارکان نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: ارتش ما به همراه نیروهای مسلح آماده جانفشانی در مسیر انقلاب و حراست از ارکان نظام اسلامی است که در این ۳۵ سال این حقیقت را به اثبات رسانده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام کریم قیاسی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد:  پیوستگی و حرکت منسجم نیروهای ما به ویژه سپاه در این 35 سال ملت ما را بیش از گذشته امیدوار به آینده درخشان کرده به طوری که ورود سپاه به عرصه های مختلف اعم از قدرت نمایی در صحنه نظامی، مقابله با جنگ نرم دشمنان و عرصه توانمندسازی اقتصادی و سازندگی فضایی را فراهم کرده تا سپاه به عنوان نگین این نظام بدرخشد و همواره پشتیبان جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به روز 29 فروردین سالروز تشکیل نیروی زمینی ارتش بیان کرد: سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی شایسته عمل کرده و کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته است.

خطیب جمعه بیله سوار تصریح کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ نامیده است حضور نیروهای مسلح می تواند پشتیبان و دلگرم کننده مسیر روشن در حرکت رو به جلو برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی باشد تا دشمنان دست از زیاده خواهی های خود بردارند.

قیاسی گفت: این اقتدار و صلابت مورد غضب و ناراحتی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است که هیچ دوست ندارند این نظام در مسیر اعتلای عزت و شکوه واقعی حرکت کند.

امام جمعه بیله سوار با تشریح میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن افزود: خداوند متعال برای زنان تاج سروری و عزت در سایه الگوی زنان عالم حضرت زهرا(س) بخشیده است که باید قدر این قرب و منزلت را بدانند و هیچ وقت از عرصه الگوپذیری از بانوی دو عالم دست برندارند.

وی اظهار کرد: بهتر است زنان ما با نزدیکی ایده ها و افکار خود به فرهنگ فاطمی برای برخی چالش ها و آسیب های جامعه راه علاجی پیدا کند چرا که هویت زنان ما باید بیشتر از این مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon