مصادره ساختمان ایرانیان در آمریکا فزون طلبی آمریکا را آشکار می‌کند


مصادره ساختمان ایرانیان در آمریکا فزون طلبی آمریکا را آشکار می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مصادره ساختمان ایرانیان در آمریکا با نام بنیاد علوی، نشان از فزون طلبی آمریکاست که می خواهد قدرت اهریمنی خود را به رخ بکشد.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: براساس عرف بین المللی که هیچ وقت آمریکایی ها به آن پایبند نبودند چنین اقدامی غیرقانونی است اما آمریکایی ها با رفتار متناقض در ماه های اخیر به همه ثابت کردند که از ثبات تصمیم گیری برخوردار نیستند و بیشتر تابع نظر صهیونیست ها هستند.

وی با محکوم کردن این اقدام آمریکایی ها در مقابل رفتار تناقض گویانه آنها برای آزادسازی دارایی های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران افزود: ما این موضوع را این هفته در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می کنیم تا ببینیم آمریکایی ها با کدام مجوز به این کار دست زنده اند و مسئولان ما باید چه موضع گیری را انجام دهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ما به هیچ وجه از مذاکره کنندگان هسته ای انتظار نداریم که در کنار مذاکرات هسته ای بخواهند در سایر حوزه ها نظیر حقوق بشر یا تروریست باب مذاکره ای را باز کنند چرا که اتهام آمریکایی ها به ایران در این زمینه هیچ سندیت و عقلانیتی ندارد.

حقیقت پور با بیان اینکه چنین رفتارهایی نشان افول قدرت آمریکا در سطح بین المللی و جهانی است، گفت: اوبامایی که با ضرب آهنگ صهیونیسم ها می رقصد امروز به آلت دست آنها تبدیل شده و تصمیم گیری او از هیچ مبنای عقلی و پشتوانه معیاری جهانی برخوردار نیست.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon