شواین‌اشتایگر: بایرن به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در اروپاست


شواین‌اشتایگر: بایرن به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در اروپاست

خبرگزاری تسنیم: هافبک ملی‌پوش بایرن مونیخ تأکید کرد باورایایی‌ها به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باستین شواین‌اشتایگر، هافبک بایرن مونیخ در آستانه دیدار تیمش با رئال مادرید گفت: ما می‌خواهیم از عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنیم و این هدف اصلی ماست،‌ آنهم در شرایطی که تا کنون هیچ تیمی موفق به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها نشده است.

وی افزود: همین موضوع باعث ایجاد انگیزه در ما شده تا بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم. وقتی ما شروع به تحت فشار قرار دادن حریف می‌کنیم این کار را به صورت تیمی انجام می‌دهیم و بازیکنان ما از خط حمله شروع به تحت‌فشار قرار دادن مدافعان حریف می‌کنند.

بایرن مونیخ چهارشنبه شب هفته پیش رو در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوی شهر مادرید میهمان رئال است.

هافبک 29 ساله تیم ملی آلمان در خصوص رقابت‌های جام جهانی هم اظهار داشت: البته که با آلمان هم به دنبال موفقیت در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل هستم ولی نمی‌خواهم پیش از آغاز این تورنمنت صحبتی از کسب عنوان قهرمانی داشته باشم.

تیم ملی آلمان در گروه G جام جهانی 2014 با تیم‌های پرتغال، آمریکا و غنا همگروه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon