ابراهیم‌زاده: صحبت‌های قربانی صادقانه نبود اما از او ناراحت نیستم


ابراهیم‌زاده: صحبت‌های قربانی صادقانه نبود اما از او ناراحت نیستم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به صحبت‌های اخیر پیروز قربانی گفت: حرف‌های او صادقانه نبود ولی من از این بابت ناراحت نیستم و معتقدم هر فردی می‌‌تواند نظرش را بگوید.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو ‌با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد اظهارات پیروز قربانی که گفته است باشگاه راه‌آهن باید در تعطیلات نیم فصل کادرفنی خود را تغییر می‌داد، گفت: اینکه کادر فنی تغییر کند فقط به نظر مسئولان باشگاه مربوط می‌‌شود. حال سؤال من این است که آیا قربانی باید در مورد سیاست‌های باشگاه هم نظر بدهد؟ شما دیدید که در این اواخر سامان آقازمانی مصاحبه کرد،‌ آنهم به خاطر اینکه تعداد بازی‌هایش کم شده بود ولی ظاهراً شرایط پیروز قربانی فرق می‌کرده که تصمیم گرفته بعد از پایان لیگ برتر مصاحبه کند.

وی در ادامه افزود: قربانی در طول برگزاری لیگ برتر سر تمرین می‌‌آمد و کارش را انجام می‌‌داد. اقدام او در اینکه بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر این مصاحبه را انجام داد قابل احترام است و او اجازه نداد که تیمش وارد تنش شود. قربانی در قسمتی از صحبت‌هایش گفته که اگر زمان به عقب برگردد شاید ابراهیم‌زاده هم راضی نمی‌شد با من کار کند. در مجموع فکر می‌کنم هر فردی می‌تواند نظرش را بگوید و حرفش را بزند.

سرمربی فصل گذشته راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که «آیا شما از حرف‌های قربانی ناراحت نیستید؟»، خاطرنشان کرد: من معتقدم حرف‌های قربانی صادقانه نبود ولی ناراحت نیستم چون به هر حال نظرش را گفته است. او در یک مورد به وحید طالب‌لو اشاره کرده و گفته که برخورد ما با این بازیکن درست نبوده است. من با طالب‌لو چه برخورد بدی داشتم که حالا این موضوع مطرح شده است؟

ابراهیم‌زاده تاکید کرد: ترجیح دادم طالب‌لو را بازی ندهم که این حق من است. فکر نمی‌کنم بازی ندادن به طالب‌لو بی‌احترامی به او باشد. برخی بازیکنان خیال می‌کنند احترام گذاشتن یعنی اینکه به آنها بازی بدهیم ولی این موضوع جزو سلایق سرمربی محسوب می‌ شود. اینکه من به طالب‌لو بازی ندادم برخورد بد محسوب می‌شود؟ من که اصلاً چنین نظری ندارم.

وی همچنین در واکنش به اظهارات قربانی که از حسین پاشایی به عنوان عامل اصلی سقوط نکردن راه‌آهن یاد کرده بود، گفت: شما می‌‌توانید از خود پاشایی سؤال کنید که قبل از شروع فصل علی دایی او را می‌‌خواست یا  نمی‌‌خواست. دایی او را  نمی‌خواست ولی وقتی من آمدم با حسین صحبت کردم و گفتم که از تو می‌خواهم در راه‌آهن بمانی، حالا چه بازی کنی و چه بازی نکنی. من به پاشایی گفتم که می‌‌خواهم برای راه‌آهن بزرگی و کاپیتانی کنی و تصمیم گرفتم او را نگه دارم. جدا از پاشایی بازیکنانی مثل بهادر عبدی، نورمحمدی و زارعی خیلی به تیم کمک کردند و البته باید از بازیکنان دیگر هم تشکر کنم.

از منصور ابراهیم‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ذوب‌آهن یاد می‌شود. وی در این خصوص به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن این موضوع را عنوان کرده اما آقای آذری در مصاحبه خود مدعی شده است که این باشگاه فقط از فیروز کریمی برنامه گرفته است. من با ذوب‌آهن مذاکره نکرده‌ام در ضمن با توجه به اینکه تکلیف باشگاه راه‌آهن مشخص نیست، هنوز وضعیتم برای ماندن یا جدایی روشن نشده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon