تساوی تیم هندبال صبای قم برابر ثامن الحجج مشهد در نیمه نخست


تساوی تیم هندبال صبای قم برابر ثامن الحجج مشهد در نیمه نخست

خبرگزاری تسنیم: تیم هندبال صبای قم در نیمه نخست دیدار خود برابر ثامن الحجج مشهد در هفته هجدهم لیگ بر‌تر هندبال کشور به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور امروز ادامه می‌یابد که در یکی از بازی‌ها تیم هندبال صبای قم در مشهد میهمان تیم ثامن الحجج مشهد است.

در این مسابقه و در نیمه نخست تیم هندبال صبای قم برابر حریف خود به تساوی 15  بر  15 دست یافت.

صبای قم در این مسابقه با ترکیب علیرضا اعظم، حسین یزدانی، رسول روحانی فرد، میثم نظری، مهرداد مهیار، مهدی خوش قدم، رضا سفیدگر، سید ابوالفضل نوابی، سید ابوالفضل گلپر، میلاد مشکاتی، محسن ولیان، مسلم طاهری، مهران بیدخام، فراس احمد، رضا قاسمیان و هادی طاهری با هدایت سید ناصر فلسفی به میدان آمده است.

تیم ثامن الحجج مشهد در رده سوم جدول رده بندی لیگ بر‌تر ایستاده و برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند و موقعیت خود را در جدول به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود یعنی مس کرمان ندهد محکوم به پیروزی برابر صبای قم و کسب 2 امتیاز مسابقه است.

مسابقه رفت دو تیم در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان با پیروزی مشهدی‌ها همراه بود با این حال صبا با هدایت مربی جدید خود سید ناصر فلسفی و با توجه به روحیه‌ای خوبی که از برتری بر کاسپین قزوین در بازی هفته گذشته‌اش کسب کرده می‌تواند برای میزبان خطرساز باشد.

صبا هفته گذشته در قم برابر تیم انتهای جدولی کاسپین قزوین به یک پیروزی با ارزش رسید و موفق شد این تیم را در سالن شهید حیدریان قم با حساب 33 بر 30 شکست دهد و به دومین پیروزی فصل دست پیدا کند در حالی که نخستین پیروزی صبا در هفته نخست لیگ بر‌تر هندبال در تهران و در برابر تیم نیروی زمینی ارتش رقم خورده بود.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon